Fake plate voor carrier

nestocyl1

Member
4 jul 2014
7
0
Trophies
1
Hallo allen,
Voor mijn plate carrier ben ik al een tijdje op zoek naar een set plates. Aangezien ik via een handelaar op marktplaats een vest gekocht heb, kan ik moeilijk een plate vinden die er in past. Nou was mijn idee om deze dan zelf te fabriceren van een bepaalde soort schuimrubber o.i.d. Is er iemand die dit eerder heeft gedaan? Of iemand die meer verstand heeft van soorten foam/schuimrubbers? Alle tips zijn welkom.
Michel

Heey,
Je zou zeggen dat het allemaal een standaard maat heeft maar jammer genoeg blijkt maar weer van niet..
Foam wise zou je EVA foam kunnen gebruiken is makkelijk te snijden breekt niet (zoals piepschuim) en je kan het makkelijk vormen met behulp van een (industriële) föhn. 
Grt,

Ik heb een CIRAS plate carrier,en daar heeft de vorige eigenaar van dik karton en ducktape,2 platen gemaakt.

oke thnx! zal er wel even mee bezig en jullie de uitslag laten weten!

Het heeft even geduurd, maar vandaag eindelijk bezig geweest met mijn 'home made plates'.  Op aanraden van Ties en Sander maar gekeken voor EVA foam. Deze vond ik bij de BigBazar voor € 4,95 in de vorm van een yoga mat. Na wat knip en plak werk waren de plates al vrij snel naar mijn tevredenheid. Tis misschien niet zo mooi geworden als de dummy plates die je online koopt, maar het zit toch verstopt in een vest. Ben benieuwd hoe het me de eerst volgende skirm gaat bevallen. Foto's volgen nog. Ik ben er namelijk nog niet achter hoe ik foto's kan toevoegen zonder url te gebruiken.

Nope volgens mij kun je zonder url geen image plaatsen , wel kun je foto's uploaden in imgshack.dan de url kopieren