Fast Helmet / Goggle tips

Neekie

Member
8 aug 2018
14
6
Trophies
2
Ik wil bij gunfire een fast helmet + mask ( is een set ) bestellen met daarbij een V-TAC Sierra bril.

Het lijkt mij mooi als deze bril ook vast kan aan de helm zoals het bijgeleverde masker. Heb je hier een universal goggle mount voor fast helmets voor nodig, of kan dit met de meegeleverde spullen ( geen idee hoe dat heet ) die bij de helm zitten?

Verder vraag ik me af welke kleur bril ik zal nemen. Getint of geel? Lees dat geel makkelijker is om je doelwit mee te spotten?

Verdere tips hierover zijn altijd welkom!
 

Bijlagen

  • 197964EF-4A22-4737-8D2B-7DF2B514EBF3.jpeg
    197964EF-4A22-4737-8D2B-7DF2B514EBF3.jpeg
    64,3 KB · Weergaven: 350
  • E317AAA7-3392-4D66-BD74-24E6964ED304.jpeg
    E317AAA7-3392-4D66-BD74-24E6964ED304.jpeg
    49,7 KB · Weergaven: 263
  • 4F9130EF-6389-442C-9FA3-4438F1526D4E.png
    4F9130EF-6389-442C-9FA3-4438F1526D4E.png
    1.015,8 KB · Weergaven: 304
Ik zou de bril niet vast zetten aan de helm. Mocht je ooit je helm af willen doen in het veld, bijvoorbeeld wanneer het freaking 30 graden is en het zweet over je heen loopt, moet je ook gelijk je bril af zetten. En dat is dan weer iets wat niet mag in het veld :)

Bril gewoon op je hoofd zetten, voor de rest kan je van alles aan je helm vast maken zoals masker en porto en koffiezet apparaat. ;) Dat mag allemaal af in de spawn of wanneer je gehit bent en even wilt afkoelen.
 
Ik zou de bril niet vast zetten aan de helm. Mocht je ooit je helm af willen doen in het veld, bijvoorbeeld wanneer het freaking 30 graden is en het zweet over je heen loopt, moet je ook gelijk je bril af zetten. En dat is dan weer iets wat niet mag in het veld :)

Bril gewoon op je hoofd zetten, voor de rest kan je van alles aan je helm vast maken zoals masker en porto en koffiezet apparaat. ;) Dat mag allemaal af in de spawn of wanneer je gehit bent en even wilt afkoelen.

Ik sla de helm voorlopig over. Eerst maar met alleen een bril en masker spelen. Thanxs voor de tip!

Ben nu wel benieuwd hoe het eruit ziet, een koffiezetapparaat op een helm :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter en Jan
Ik lift even mee in deze topic over goggle tips. Ik zoek nu al een tijdje een goeie turbofan goggle die ik binnen Europa kan kopen. Ik heb de nu de FMA van taiwangun maar die lenzen zijn niet gekeurd. Nu heb ik lenzen kunnen overkopen van iemand die van Smith zijn en helaas door een stomme zet van mezelf kapot getrapt door niet goed op te ruimen (ivm verhuizen). Nu is het voor mij een reden om te kijken voor beter kwaliteit. Ik zit rond een prijs categorie van 50 tot 150 euro.

Jullie tips zijn welkom.

Mvg, Maikel
 
Snap zoiezo niet waarom sommige brillen beslaan en andere niet. Gebruik zelf al anderhalf jaar een dye i4 en deze is nog nooit beslagen. Waarom sommige brillen vervolgens al beslaan als je nog met de game moet beginnen en sommige brillen zelfs met ventilator nog beslaan snap ik niks van
 
Ik heb zelf een Revision Sawfly en die is mij ook al 2x uit 2 skirms beslagen. Is wel afhankelijk van situatie (warme dagen + een pet werkt ook niet mee aan de ventilatie). Begreep op het forum dat er ook speciaal anti fog spul te koop is dus daar ga ik naar kijken.
 
Dye i4 gebruikt thermal lenzen. Die zijn net wat meer bestand tegen fogging. Maar ook duurder.