<font face="Arial, Verdana" size="2">Ik vind een fast helmet wel mooi en goed werken maar ik vind 60 tot 80 euro uitgeven aan iets wat alleen balletjes moet tegenhouden nogal wat. </font><font face="Arial, Verdana" size="2">Wat zijn jullie gedachten van deze replica voor 30 euro?</font><font face="Arial, Verdana" size="2">www.airsoft4u.nl/nl/fast-helmet-replica.html</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Het is de bedoeling dat er een actioncam op de zijkant komt. De rails zou wel pauper zijn maar een actioncam zou 'íe toch wel moeten kunnen dragen? (Contour HD - 105 gram)</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Wat denken jullie? Ga ik een miskoop maken?</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Het is de bedoeling dat er een actioncam op de zijkant komt. De rails zou wel pauper zijn maar een actioncam zou 'íe toch wel moeten kunnen dragen? (Contour HD - 105 gram)</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Wat denken jullie? Ga ik een miskoop maken?</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>