Fast helmet visor/mandibles

Gewitwel

Well-Known Member
23 mrt 2017
114
45
Trophies
10
Hey allemaal,

Niet zeker waar ik dir her beste kan pisten, dus dan hier maar...

Ik ben aan het zoeken naar een visor en mandibles maar dan betaalbaar (geen zin in mot met mn vrouw) en toch veilig voor onze ontzettend lekkere hobby...

Hopp dat jullie me kunnen helpen...

let wel dat de visor waarschijnlijk niet goed gekeurd is voor onze sport. anders zul je een echte moeten hebben en die zijn vrij prijzig.

heb je goedkopere dan MOET je er bril onder dragen als ook de kans dat je visor breekt/kapot gaat tijdens het spel

Er zijn van Emerson Gear wel helmen te krijgen, die een ingebouwd vizier hebben die je omlaag en omhoog kunt doen.

hqdefault.jpg

Komt een beetje in de richting van wat jij wilt, alleen geloof ik niet dat deze vizieren goedgekeurd zijn in NL, al worden ze wel gewoon overal verkocht en ben ik ook eigenlijk niets tegengekomen van dat ze niet voldoen als ze geraakt worden door een bb. Zijn zelfs testfilmpjes van te vinden op youtube.

Ja ben nog door alle opties aan het gaan...

Zal eens uitzoeken of deze goedgekeurd is.

Er zijn van Emerson Gear wel helmen te krijgen, die een ingebouwd vizier hebben die je omlaag en omhoog kunt doen.

hqdefault.jpg

Komt een beetje in de richting van wat jij wilt, alleen geloof ik niet dat deze vizieren goedgekeurd zijn in NL, al worden ze wel gewoon overal verkocht en ben ik ook eigenlijk niets tegengekomen van dat ze niet voldoen als ze geraakt worden door een bb. Zijn zelfs testfilmpjes van te vinden op youtube.

Die ingebouwde brillen schijnen niet te vertrouwen te zijn, en dat zou ik ook niet doen. Het zijn tenslotte je ogen, wees er zuinig op.

Mijn broer een heeft een vergelijkbare helm gehad, omdat hij bril dragend is, en met deze helm geen inserts ofzo nodig had.
Ze hebben met een sniper binnen een meter op het vizier geschoten (als test), maar toen zat er gelijk een dikke barst in.
Is dus geen aanrader als je het voor het vizier wilt doen.

• Leuk
Waarderingen: RoelTheWorld
Ok dan toch misschien maar die van Ops core halen
Als ik zo kijk naar die visor lijkt hij mij niet full-seal. Ziet eruit als een visor vergelijkbaar met dat van een riot-helm. BB's kunnen gewoon erachter stuiteren dan (als het ook echt zo'n type is) dus denk dat je zelfs afgewezen kan worden voor het veld.

Als je naar de site gaat van die WARQ helm, dan staan ze nog steeds op pre-order dus ik denk dat dat nog steeds een dood spoor is

Ik weet dat er een aliexpress clone is of iets dergelijks... gezien bij de CQB in Arnhem.
Scheen wel snel te foggen... dus of het echt helpt...

Ik heb zo'n helm met vizier. Hij klapt wel helemaal naar beneden, dus bb's zouden niet bij je ogen moeten komen. Ik gebruik het vizier zelf niet omdat ik het niet vertrouw. Ik zal deze week eens met mijn dmr een testje doen.