Feeding issues, soms low fps

Er zijn een hoop potentiële oplossingen gegeven volgens mij, heb je er al een aantal geprobeerd? Heb je al gekeken waar de lucht naar toe lekt? Als in heb je de nozzle op bucking seal test gedaan?
 
Nozzle to bucking gedaan. Cilinderhead to nozzle gedaan. Compression test piston en cilinder gedaan. Er lekt hier geen lucht weg :(, dus fps loss is dus onverklaarbaar denk ik.
Toch wil ik dit probleem ook aanpakken:
ene keer is de piston naar achteren bij het beginnen van een cycle, de andere keer naar voren. (Het lijkt een beetje op pre-cocking). In semi schiet de AA ook af en toe 2 keer achter elkaar.
Maar ik begrijp dat als ik een titan/jeff erin zet dit opgelost is?
In dat geval ga ik namelijk sparen voor een titan;)
 
Dan zal het daar mogelijk niet aan liggen, gok dat je ook een anomalie heb getest met de nozzle to bucking air seal test? Overspin heet het als de cycle niet consistent is, maar met een FET en de degelijke ICS 3000 zou dat niet zo royaal moeten zijn, daarom had ik ook aangegeven of je ook had gekeken naar de interactie van trigger trolley met cut off lever, mogelijk dat deze samen met je trigger contacts te lang contact maken. Een Titan zal dit zeker oplossen, maar ik vind 150 euro niet een fatsoenlijke oplossing, gezien ik er weinig last van heb in vergelijkbare builds met een simpele fet. Heb je dan ook al geprobeerd de tappet plate voorkant te sanden zodat die iets verder naar voren komt en gekeken of de nozzle niet teveel wobble heeft in de tappet plate?
 
  • Leuk
Waarderingen: chris93
Tappet plate heeft zover ik weet geen problemen. Al meerdere keren upper uit elkaar gehaald om stroefheden te ondekken, maar niks gevonden.
de tappetplate lijkt ook gewoon vrij te bewegen.

Heb nog even een video gemaakt van de gears en hoe die af en toe wat langer en korter ronddraaien en zelfs heel af en toe in full auto blijft hangen. Dacht dat dit misschien aan de cut off lever ligt. De trigger trolley beweegt prima alleen af en toe schiet de cut off omhoog (en verspringt de AA naar automatisch)

Dankjulliewel voor de reacties!:)
 
Ik heb het wel vooral over de tappet plate sanden aan de voorkant, dus het stukje waar de nozzle ook in ligt en dit vlakker maken zodat deze wat verder naar voren komen, niet het stroef lopen in de GB shell. Ja dus als je overspin of zelfs full auto hebt in semi dan ligt het toch ergens aan de onderdelen die ik eerder heb genoemd.