Feeding probleem met ICS M4. HELP!

Bucking vast lijmen met een beetje seconde lijm
dan spray siliconen.
moet passen kan aan bucking liggen.

Hoi Evil,
Het is een wat late reactie maar aangezien ik vandaag lid ben en het forum even nalees, kan ik je heel misschien nog een tipje geven.
Wat ik bij mijn hopup heb gedaan na het velen double-feeden na alle upgrades is een heel klein beetje geboord in de kamer zelf. 
Vanuit de feeding tube uit. Dit wil zeggen dat als de BB uit het magazijn komt deze met de "bovenkant" in dat klein boorgaatje komt en min of meer vast zit, mits je vanaf de zijkant druk zet. 
Hierdoor voorkom je dat de BB de barrel al ingedrukt wordt door andere bb's.
voor mij was dit de oplossing echter wel de uiterste. Meestal is het toch de hop-up icm de bucking zoals hiervoor beschreven staat.
Gr, Tweeq

Hey Tweeq,
De late reactie maakt niet uit. Je inzet wordt gewaardeerd.
Het euvel is echte inmiddels al volledig verdwenen. Ik heb uit eindelijk mijn (lower gearbox?) onderste deel van de ICS gearbox ook los gehaald, omdat de replica opgegeven moment tijdens het testen, al erg warm werd na enkele schoten .  Toen ik het onderste deel los had, kon ik geen bijzonderheden vinden, maar na alles gesmeerd te hebben en weer dicht te hebben geschroefd. Werkte alles ook weer...
Ik heb enkel een delayer-clip op de sector gear gezet, omdat ik deze nog had liggen.  Maar die zal juist bij mis feeds moeten werken. Niet bij double-feeds (dacht ik).
Toch blijf ik het raar vinden, dat tijdens de werkzaamheden aan de upperreciever het feedings probleem is begonnen. En dat na het loshalen van het onderste deel, het feedings-probleem is verholpen. Maar het werkt weer, dus ik ben happy :D
Ik baal er alleen nog van dat ik geen midacps kan vinden die met deze replica werken (En dan heb ik het niet over de ICS mids-caps van €160 per 6 stuks)

@Eviltwin-NL Heey, heb ff opgezocht welke midcaps wel passen en lees dat STAR Revolution 85rd, MAG 190rd en deze wel zonder gedoe in een ICS gaan, ik kan niks garanderen 'tuurlijk want ik heb ze niet. Ook heb ik iemand gezien die had het zachte deel van klittenband in de mag well aan de achterkant geplakt en dat bleek ook te werken.

Hey Ties, thanks voor de info.. Ik had inderdaad gelezen dat die MAG mags wel goed schijnen te werken...
Volgende keer op een skirm, maar even de tape methode testen, en klitten band methode proberen.
Anders moet ik kijken of iemand anders nog bij ehobbyasia.com gaat bestellen, om zo de verzendkosten te drukken...

Ook nog eens 10 % korting is hele maal mooi :D
Heb je haast met de bestelling?? ik mag binnenkort wat andere mags van iemand anders proberen.. En wil nog even proberen met tape om de mags.... Mogelijk kan ik het zondag al laten weten...

Ik heb geen haast maar zit met een aangeknauwde piston en 2 tanden van m'n spur gear liggen er uit haha dus hoe eerder hoe fijner. :) Ik hoor t wel zondag.

Hey Ties, vandaag even gespeeld met tape om de magazijnen, maar dat werkt niet.
Ik zou er graag 5 willen aanschaffen. 
Heb je een constructie om dit verder af te wikkelen? Mag ook verder via PM..
Ik hoor wel van je.

Ik zie net dat ze zijn uitverkocht... :(
Heb je die klittenband al geprobeerd?