FF voorstellen

Purplehazezzz

New Member
21 jan 2017
2
0
Trophies
1
He mijn naam is Maarten AKA purplehazezzz en ik kom uit Zeist. Ik zou graag eens kennis maken met deze sport, ik vindt paintball al erg gaaf, maar dit lijkt me al tijden interessant met name de teamplay en het tactische gedeelte ervan.

Ik vraag me wel af hoe dit alles in zijn werk gaat, ik zag al dat je voor 75E lid kunt worden en dan je gear aan mag schaffen. Maar wordt zijn er hier in de omgeving utrecht ook velden waar met enige regelmaat gespeeld kan worden? En wordt er gewerkt met vaste squads/teams?

Ik ga me eerst maar is een beetje inlezen hier op het forum.

groet
 
Hey Maarten, Welkom op het forum.

Je dient lid te worden van de NABV als je vaker dan 6x per jaar wilt spelen. Daarnaast mag je als NABV-lid Airsoft Replica's bezitten en thuis opslaan. Verspreid over Nederland zijn er diverse teams en squads (ligt er net aan welke naam je wilt gebruiken) die met elkaar trainen, en met elkaar afspreken wanneer ze willen gaan skirmen (zo noemt men een "skirmish"). Je kunt dus lid worden van een team wanneer je in contact komt met diverse mensen.

Of er iets in de buurt is van Utrecht durf ik je niet te zeggen, maar daar weet iemand anders vast wel wat over.

Veel plezier op het forum en wie weet tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Welkom op het forum!
Alles met een uur rijden wordt beschouwd als "in de buurt" en iedereen rijdt heel wat af voor een skirm. Maar in Utrecht zit je lekker centraal en kan je eigenlijk overal heen. Balls and Arrows zit in Lelystad, en in de Randstad zitten nog wat locaties. En anders in het zuiden heb je nog Critical Hit en airsoft training center.
 
Bedankt voor de reacties, ik ga mij eens rustig inlezen. Ook via vakantieveilingen zo'n bon gewonnen om ergens in hardewijk te airsoften (hoewel dit in de verste verte niet lijkt op wat jullie doen ben ik bang....), maar goed wel leuk om eens te proberen.
 
Hey Maarten!

Welkom! Utrecht heeft geen grote, noemenswaardige locaties. Het grote voordeel van Utrecht is dat het centraal ligt en alles wel even makkelijk te bereiken is!