FF voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jimmy
  • Startdatum Startdatum

Jimmy

New Member
9 jan 2018
3
1
Trophies
1
Hallo ik ben Jimmy, 21 jaar en ik kom uit Heerenveen!

Studerende te Groningen op het moment Technische bedrijfskunde en hiervoor mijn Mechatronica behaald.
Hobby's zijn sporten, gamen en Festivals afgaan =) en waarschijnlijk nu een nieuwe vette hobby erbij =)

Ik heb net deze week mijn NABV pas binnengekregen en ben dus ook nog "noob" op het gebied van airsoft. Verder heb ik wel twee keer eerder airsoft gedaan en dat was super tof vandaar dat ik nu m'n pas heb gehaald en het nu wat serieuzer aan wil pakken.

Groeten!

PS:
Mijn eerste vraag op het gebied van een replica kopen is, is dit wel de juiste om mee te starten of zijn er enige tips?

Alvast dank! =)

https://gunfire.nl/product-dut-1152217342-Replika-karabinka-SA-C09-CORE-TM-czarna.html

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Het zijn replica Jimmy, we spreken niet over wapens ookal zijn ze wettelijk gezien dat wel. De specna arms core lijn is gloednieuw en is veelbelovend. Maar weinig reviews maar ik ben er positief over.

• Leuk
Het zijn replica Jimmy, we spreken niet over wapens ookal zijn ze wettelijk gezien dat wel. De specna arms core lijn is gloednieuw en is veelbelovend. Maar weinig reviews maar ik ben er positief over.

Thanks! ik heb het meteen ff aangepast =)

Dit lijkt mij wel een toffe replica om mee te starten, moest alleen ff weten of dat daadwerkelijk wel zo is.

Welkom Jimmy, de SA heeft inderdaad een nieuwe reeks uitgebracht die goed schijnen te zijn. Nog niet ervaren dus dat kan ik je niet bevestigen.

Verder is G&G een goed merk om mee te beginnen.

• Leuk
Welkom Jimmy, de SA heeft inderdaad een nieuwe reeks uitgebracht die goed schijnen te zijn. Nog niet ervaren dus dat kan ik je niet bevestigen.

Verder is G&G een goed merk om mee te beginnen.

Thanks, ik zat ook al naar G&G of specna arms te kijken.

Welkom Jimmy,

Beide fabrikanten zijn hele goede starters.
Betaalbaar en goed van kwaliteit.

Welkom! Als je deze replica koopt, ben ik erg benieuwd naar jou bevindingen. Specna staat bekend om een heel goed starter merk te zijn. Ik heb er ook 1 in de kast hangen! Nog niet mee geskirmed omdat het een project is, maar standaard prestaties zijn best goed. (Getest in de tuin)

• Leuk
Waarderingen: Leon