FF Voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zio
  • Startdatum Startdatum

Zio

Member
23 okt 2014
12
4
Trophies
3
Hallo mensen van ACN!

Mijn naam is Zio en ik studeer 3D visual arts op het NHTV in Breda. Al sinds dat ik klein was leek airsoft me erg vet om te doen. Ik vind alles wat leger gerelateerd is leuk en aangezien airsoft nu legaal is in Nederland heb ik besloten om gear bij elkaar te sparen en een NABV lidmaatschap fixen.
Sinds kort ben ik een trotse eigenaar van een AK74 aeg.

Paar fotos van mijn gear:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/72621084/AEG1.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/72621084/Full%20Gear.jpg

Mijn hobby's naast airsoft zijn: gamen, computer graphics en sinds kort fotografie.
Ik ben opzoek naar mensen die vaak willen airsoften en ik hoop dat ik binnenkort mijn eerste echte skirm kan mee maken!

Welkom Zio, die AK ziet er zeer vet uit, is ie full metal? Verder heb je geen hulp
nodig voor je gear zo te zien. Welkom op het forum en misschien wel tot op een skirm.

Hallo Zio, Welkom op ons forum.
Als je mensen zoekt die vaak gaan airsoften, dan zit je hier wel op de juiste plek :)

@ lockheed: mijn AK is idd full metal, ik vind het prettig als een replica wat weegt ben hem nog van plan om wat verder te upgraden.

@ eviltwin-nl: in dat geval ben ik blij dat ik de juiste plek heb gevonden :)

Welkom Zio! Leuke interesses heb je naast airsoft ^_^ Waarmee fotografeer je en wat is je 3D programma of choice? :) 

Dankje :) voor 3D werk gebruik ik Autodesk Maya en ik leer nu ook Pixologic Zbrush met fotografie ben ik net begonnen dus ik heb een Nikon D3100 voor beginners.

Aaah wat leuk! Maya heb ik ook even mee gespeeld. En Zbrush ken ik alleen van naam. Ik ben nu "bezig" met cinema 4D. 
En een Nikon... Die moet je even heel snel weg doen en een Canon halen ;) ;) Joking of course. Ik weet niet of je al lang genoeg bezig bent om die oorlog tussen Nikon en Canon te kennen? 

Dankje :) voor 3D werk gebruik ik Autodesk Maya en ik leer nu ook Pixologic Zbrush met fotografie ben ik net begonnen dus ik heb een Nikon D3100 voor beginners.

Ja, is leuk spul idd. Heb zelf de D5000 (ook voor beginners;)).
Mijn zwager is ook om, heeft na jaren z'n Canon aan de kant gegooid
en ingeruild tegen de superieure kwaliteit van de Nikon.

En trouwens welkom op het forum Zio! :)

3D Studio MAX anyone?Of anders het open source pakket Blender?: http://www.blender.org/
Maar even weer back on-topic:Als je mensen zoekt om mee te Airsoften (is dat al een werkwoord?) dan ben je op de juiste plek.Kijk anders even in onze Event agenda. Daar kun je zien waar ACN leden en vrienden en fans van ACN te vinden zijn:http://www.airsoftclubnederland.nl/events/ 
(let op: dit is geen aanmelding voor het event zelf, dat moet je nog steeds zelf bij de organisator doen)En dan zien we je hopelijk snel ergens op het veld.Veel plezier!

@ Jan: Toen ik opzoek ging naar een camera viel het mij inderdaad op dat Nikon en Canon mensen oorlog tegen elkaar voeren op forums :P Cinema 4D ken ik van naam maar heb er nog nooit iets mee gedaan, wat voor werk doe jij er precies mee animeren etc?

@ Peter: Ik weet niet of Nikon echt superieur is :P iets zegt me dat beide merken erg goed zijn!

@ Michiel: 3Ds Max en Blender is wel iets waar ik in de toekomst naar wil kijken. Blender is handig als je 3D modellen maakt die je ook bijv wilt verkopen aangezien het opensource is. Ik heb nog 2 weken lang deadlines van school maar ik zal alvast kijken voor een event waar ik naar toe zou kunnen!

Hey Zio, welkom op ons forum.
Nog een gamer/ hobby fotograaf erbij :) 13 in een dozijn ofzo haha.
Goed neutraal geantwoord op de Canon vs Nikon discussie :) Wel jammer dat je net de verkeerde van de twee hebt :P lol ieder zijn voorkeur.
Nou veel succes met je eerste skirm en wie weet tot snel.
Greetings

haha ja precies Twin! Hij blijft mooi neutraal ja. 
Maar ik heb er bijvoorbeeld het ACN intro mee geanimeerd. Verder doe ik er niet zoveel mee op mijn werk op dit moment. Ik heb nog steeds twee/drie dingen die ik voor ACN wil maken wat ik waarschijnlijk ook in dat programma ga doen. Het is eigenlijk een digitale foto studio qua belichting. Zo briljant! 

Yup je kan erg veel met dat soort software, renderen, animeren en modelen. Ben zelf een Sten gun aan het maken in Maya die ik later waarschijnlijk in de Unreal 4 engine stop.

Poolse camo, zie je niet vaak voorbij komen! Of ligt dat aan mij?

En een beetje laat maar alsnog: Welkom!

Het is idd poolse camo, ik denk niet dat je dit veel ziet in nederland.

Mocht je een keer een chrono nodig hebben, die komt morgen bij mij binnen in Breda