FF Voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zio
  • Startdatum Startdatum

Zio

Member
23 okt 2014
12
4
Trophies
3
Hallo mensen van ACN!

Mijn naam is Zio en ik studeer 3D visual arts op het NHTV in Breda. Al sinds dat ik klein was leek airsoft me erg vet om te doen. Ik vind alles wat leger gerelateerd is leuk en aangezien airsoft nu legaal is in Nederland heb ik besloten om gear bij elkaar te sparen en een NABV lidmaatschap fixen.
Sinds kort ben ik een trotse eigenaar van een AK74 aeg.

Paar fotos van mijn gear:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/72621084/AEG1.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/72621084/Full%20Gear.jpg

Mijn hobby's naast airsoft zijn: gamen, computer graphics en sinds kort fotografie.
Ik ben opzoek naar mensen die vaak willen airsoften en ik hoop dat ik binnenkort mijn eerste echte skirm kan mee maken!

Welkom Zio, die AK ziet er zeer vet uit, is ie full metal? Verder heb je geen hulp
nodig voor je gear zo te zien. Welkom op het forum en misschien wel tot op een skirm.

Hallo Zio, Welkom op ons forum.
Als je mensen zoekt die vaak gaan airsoften, dan zit je hier wel op de juiste plek :)

@ lockheed: mijn AK is idd full metal, ik vind het prettig als een replica wat weegt ben hem nog van plan om wat verder te upgraden.

@ eviltwin-nl: in dat geval ben ik blij dat ik de juiste plek heb gevonden :)

Welkom Zio! Leuke interesses heb je naast airsoft ^_^ Waarmee fotografeer je en wat is je 3D programma of choice? :) 

Dankje :) voor 3D werk gebruik ik Autodesk Maya en ik leer nu ook Pixologic Zbrush met fotografie ben ik net begonnen dus ik heb een Nikon D3100 voor beginners.

Aaah wat leuk! Maya heb ik ook even mee gespeeld. En Zbrush ken ik alleen van naam. Ik ben nu "bezig" met cinema 4D. 
En een Nikon... Die moet je even heel snel weg doen en een Canon halen ;) ;) Joking of course. Ik weet niet of je al lang genoeg bezig bent om die oorlog tussen Nikon en Canon te kennen?