Ff voorstellen

Tonny Toonen

Member
26 mei 2015
6
0
Trophies
1
hallo ik ben Tonny 31 jaar en kom uit Nijmegen  ik heb een grote interesse in airsoft en ben me er ook al heel erg aan het verdiepen in de sport en hoop dat jullie nog leden aan willen nemen      Ik heb ook meteen 2 vragen waar kan ik me aanmelden voor jullie introducé dagen en wat is een goede fulltime metal aeg om mee te beginnen heb daar een budget voor van Ong 250/350€. De rest van mn gear komt beetje bij beetje bij elkaar helm bril camo pak is al binnen nu alleen nog ops vest Camel bag enz enz hoop dat jullie mij een keer uitnodigen zou graag met jullie willen skirmen en lid worden van acn.   Mvg tonny
 
Welkom Tonny.


ik woon zelf in Haps, dat is behoorlijk dicht bij Nijmegen(trein vanuit Cuijk)


 


7 Juni is er van Airsofters.nl een Arcade Skirm op Tielsestraat 129.


Zelf zal ik daar (als Newbie) voor de eerste keer gaan Airsoften.


Mischien kunnen we daar als Team(of Tegenstander) naar toe gaan.
 
Wat zijn daar de kosten van Ong Wandt heb denk ik een huur kit nodig
 
hallo ik ben Tonny 31 jaar en kom uit Nijmegen 

Welkom op onze site!


 en hoop dat jullie nog leden aan willen nemen

 


Het ACN team hanteerd momenteel een ledenstop. Je kunt gerust met ons optrekken als je naar de zelfde skrims gaat, maar het team joinen gaat momenteel niet.


Er is inmiddels ook een ander team op ons forum wat wel actief aan het rekruten is, misschien kun je daar wat mee: http://www.airsoftclubnederland.nl/forums/#/discussion/695/team-afa-active-fight-alliance/p1


Ik heb ook meteen 2 vragen waar kan ik me aanmelden voor jullie introducé dagen

Uuh, helaas is deze net vorige maand geweest. Als we de gebruikelijke gang van zaken aanhouden is in Oktober de volgende weer.


wat is een goede fulltime metal aeg om mee te beginnen heb daar een budget voor van Ong 250/350€.

Kijk eens naar de volgende merken: VFC, G&G, Tokyo Marui, E&L, ICS, KWA, Lonex.  Niet alleemaal zullen ze in je prijs bereik (vet drukt waarschijnlijk niet) zitten, maar dit zijn kwalitatief de betere merken. Tokyo Marui replica zijn volgens mij niet helemaal van metaal ivm Japanse wetgeving, dit geld voor de pistolen, maar weet niet zeker of dat ook opgaat voor een assault rifle...


 Ik zal vast wel een stel merken missen, maar het is een begin ;)


 
 
Welkom Tonny! 


Je kunt je op onze homepage aanmelden op onze nieuwsbrief. Zo krijg je een mailtje wanneer er weer een intro dag op de planning staat. 


Een andere optie is het liken van onze Facebook pagina :)