Firefly bucking

Valmijaan

Well-Known Member
7 sep 2016
433
167
Trophies
14
Hallo,

Heb dus een firefly bucking besteld en binnen gekregen.
Echter heb ik dit probleem :
Is dat normaal voor deze bucking of kan ik er nu gewoon niks mee?

waarschijnlijk komt het wel goed als je hem op je barrel zet en anders drukt je nozzle hem er wel door ;)

Groet,
Peter

das wel een dingetje dan... heb er geen ervaring mee, maar ben bang dat je daar wel problemen mee krijgt i.v.m. het feeden.

Waarschijnlijk kan iemand anders hier wel een beter antwoord op geven :p

Succes ermee!

Groet,
Peter

Enigste wat je kan hebben is dubbel feeds doordat de ene bb al in de chamber valt en er nog een tweede wordt gefeed, zolang dit niet gebeurd is er niks aan de hand. BTW je kan ook gewoon een G&G Green flat hoppen en die gebruiken met je flat hop nub, gebruik zelf een prommy purple met een firefly nub en dat is ook een prima combo.

Enigste wat je kan hebben is dubbel feeds doordat de ene bb al in de chamber valt en er nog een tweede wordt gefeed, zolang dit niet gebeurd is er niks aan de hand. BTW je kan ook gewoon een G&G Green flat hoppen en die gebruiken met je flat hop nub, gebruik zelf een prommy purple met een firefly nub en dat is ook een prima combo.

Ja ik hoorde dat de firefly bucking zeer goed zit op de vfc hopup dus vandaar dat ik speciaal die heb gehaald.

Anders pleur ik hem er gewoon in en we zien wel wat het doet, als nie werk plaats ik gewoon de oude terug

Groot gelijk! Een bucking is zo vervangen...

Deel het resultaat ff, weten we dat straks ook weer :) scheelt mogelijk tobben in de toekomst :p

Heb hem er nu op zitten, net even getest alles goed :) geen mis feeds zowel op semi als op auto. Ook rolt de eerste bb er niet gewoon uit als het mag erin zit.

Moest echter wel de nub echt in dat oogje van de arm legge anders kon ik geen hop geven. terwijl die anders zat weet ook nie of dat normal was ( zie foto van hoe die zat:
grhjb5tkfh4ar.jpg

Bucking ging er wel echt moeilijk en strak in wat volgens goed is. Nu keer gaan testen op langere afstand kan thuis maar op 12m testen.

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn