FPS drop na AOE - airseal lijkt ok

Ik zou dus gewoon zorgen dat de fps naar behoren werkt zonder de O-ring spacing die je nu hebt en dan kijken wat je aan de mags moet aanpassen om ze goed werkend te krijgen ipv dat je een langere nozzle gaat halen en de hop up chamber gaat spacen. Naar mijn mening is consistente performance een stuk belangrijker dan dat ik mij mags mod, maar goed dat is aan ieder zijn eigen keuze.

Ik zou dus gewoon zorgen dat de fps naar behoren werkt zonder de O-ring spacing die je nu hebt en dan kijken wat je aan de mags moet aanpassen om ze goed werkend te krijgen ipv dat je een langere nozzle gaat halen en de hop up chamber gaat spacen. Naar mijn mening is consistente performance een stuk belangrijker dan dat ik mij mags mod, maar goed dat is aan ieder zijn eigen keuze.

Ik heb mn antwoord hiervoor aangepast.

Precies, als het betekent dat mn FPS weer richting de 400-420 gaat met die M120 in de GB, dan is het duidelijk.

PS: random toevoeging, een 2de o-ring op een nozzle helpt meestal niet veel meer dan dat het extra frictie toevoegt. Daarbij meet de nozzle lengte goed op, veel specna arms komen met een 21.0mm (MP5K length) nozzle en niet een 21.4 mm (M4 length)

• Leuk
Waarderingen: Benjah
PS: random toevoeging, een 2de o-ring op een nozzle helpt meestal niet veel meer dan dat het extra frictie toevoegt. Daarbij meet de nozzle lengte goed op, veel specna arms komen met een 21.0mm (MP5K length) nozzle en niet een 21.4 mm (M4 length)

Niet meer nodig. Ik ben vandaag pas aan meten toegekomen, en rapapapah...398,4 FPS schoon aan de haak...of uit de loop.... Dus ruwweg een loss van 22 FPS na AOE correctie. De ring was idd de culprit.

Aan de voorkant de 'gemodde BB-clip', achter een originele Ares midcap, waarschijnlijk idd vanwege de HK416 magwell én het randje nét effe een offset van het een of ander waardoor de mags niet lekker in de hopup chamber glijden.

Thnx all!

VlagosG.jpg

Yus altijd goed om te horen als iets wordt gefixed.

Ja man, ben dr blij mee. Nu effe die andere mags aanpassen en schoonblazen, beetje de juiste veer zoeken en dan is het voorlopig wel effe gedaan.

Laatst bewerkt: