Fps en jc

locodutch

Member
10 sep 2017
24
6
Trophies
5
Goede avond heren en dames
Ik heb laatst mijn sniper geupgade en hij schoot 490 fps met .2 bb en 2.21 joule toek kijk ik met .43 en heb 3.60 jouls veel te hoog ik wilde hem stiller maken dus had en sorbo pad aan mijn cilinder had gedaan dus ik dacht cilinder inhoud is kleine dus alles gaan naar beneden maar had 5.80 gps bijnaam 3 joule met .2 en met .43 was het bijna 5 joule nu snap ik het niet meer hoe dit kan heb het wel opgelost met en zwakkere veer maar wil graag weten hoe dit kan iemand en idee bij voorbaat bedank

Zwakkere veer zodat je met 0,4 op juiste joule zit. Dit is zwaarste bb waarmee je mag schieten en zo zit je altijd safe

Zwakkere veer zodat je met 0,4 op juiste joule zit. Dit is zwaarste bb waarmee je mag schieten en zo zit je altijd safe
Vanaf 1 januari mag je nog maar 0,4 max schieten en wordt er met minimaal 0,3 gram getest, maar ze mogen dus ook met 0,4 laten testen

sorry ik ben zwaar dislectic dus heb en beetje respect .en voor de rest thanks het was opgelost maar vroeg me alleen af waarom het was ik denk wat Rebelattack zij de Air seal is het denk ik thanks .
de .43 had ik nog ik weet dat het .4 gaat worden was alleen de vraag waarom het zo omhoog sprong maar thanks voor de input helnas nu zit het zeker onder . laast wat gemeten met m135 veer was .2 fps was 470 en met .43 was nog lager en jouls was 2.21 dus was blij ken nu zonder stress op het veld met all bb,s dat mag thanks all ;):)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Helnas
sorry ik ben zwaar dislectic dus heb en beetje respect .en voor de rest thanks het was opgelost maar vroeg me alleen af waarom het was ik denk wat Rebelattack zij de Air seal is het denk ik thanks .
de .43 had ik nog ik weet dat het .4 gaat worden was alleen de vraag waarom het zo omhoog sprong maar thanks voor de input helnas nu zit het zeker onder . laast wat gemeten met m135 veer was .2 fps was 470 en met .43 was nog lager en jouls was 2.21 dus was blij ken nu zonder stress op het veld met all bb,s dat mag thanks all ;):)
Dat heeft niets met respect te maken. Hertenvacht vraagt (op een normale manier), om wat meer aandacht voor je posts. Dat helpt ons, jou te helpen.

• Leuk
Waarderingen: Maffo en sherlockzor
Ik snap zulke opmerkingen nooit, als het onleesbaar is of je vind er teveel fouten in staan, dan reageer je toch niet. Alsof je iemand zijn gedrag veranderd op internet.

Niet persoonlijk op iemand gericht hoor

dan reageer je toch niet.
Dat lijkt mij ook weer niet de bedoeling.

Ik ga altijd uit van de goede intenties van de mens en vooral op een forum en waarschijnlijk wil iemand een ander graag helpen met zijn probleem, alleen is het soms moeilijk om er direct kaas van te maken.

Vaak is het gewoon luiheid van een vraagsteller, soms echter een gebrek aan educatie (hoe vaak ik tegenwoordig, oké ik ben een ouwe lul van een vorige generatie, op mijn tong moet bijten om de berichten waarin "Me" ipv "Mijn", "Geld" ipv "Geldt" of "Verkeerd" ipv "Verkeert" wordt gebruikt), maar soms ook simpelweg iemand die inderdaad gewoon last heeft van dyslexie: je kunt het niet altijd direct aflezen aan de tekst waardoor je soms op het verkeerde been wordt gezet.

Maar om dan helemaal niet meer te reageren... dan wordt het op een gegeven moment wel heel erg stil op een forum.

Wel stel ik het persoonlijk altijd op prijs als iemand met een handicap op zijn minst zijn of haar best doet bij het verwoorden van het probleem, dus met interpuncties en het liefst zonder spelfouten (zet gewoon spellingscontrole in je browser aan: dat scheelt echt enorm) en te accepteren (en respecteren) dat er altijd mensen met lange tanden zijn die over iedere foute letter vallen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Maffo, Jan en michiel80
Vind het ook wel weer heel makkelijk
Ik wilde juist voorkomen om op tenen te gaan trappen, dus zover wou ik het niet brengen, maar inderdaad betekent in mijn herinnering dat iemand met dyslexie alleen woordblind is (en dus alleen spelfouten maakt, om het heel kort door de bocht te zeggen), maar verder bij het gesproken woord geen problemen heeft.

Eerlijk gezegd vind ik het verder niet echt een discussie waard.
Ik zou het fijn vinden als mensen als @locodutch door dit soort reacties niet stopt met vragen stellen en gewoon onderdeel van het forum blijft, ondanks dat hij toevallig ergens wellicht minder goed is, dan anderen.

• Leuk
Waarderingen: Maffo en JWieleman
Ik heb zo een vermoeden dat je een wasp piston gebruikt of iets vergelijkbaars. 500 fps en .20 en dan 5joule schieten lijkt mij heeeel onwaarschijnlijk. Maar een andere veer erin zoals eerder genoemd en dan is het verholpen