Ok top dan zit ik goed de winkel zei dat deze out of the box 360fps zou doen.... klopt dus nietEen FPS meter...… Feet Per Second...….. F/S...….. dat is normaal
Als jij met 0.25g bb`s chronoed zoals de chrono aangeeft dan is dit prima.
Chrono jij met zwaardere bb`s dan je op de chrono in hebt gesteld dan ligt dat aan het gewicht.
Kijk alsjeblieft niet meer te veel naar de FPS, kijk naar de Joules.
Je schiet nu 0.92J. Je mag 1.2J hebben.
Greetings
Ok thanks! Ben er blij mee hoef ik niet te downgraden!De FPS die op websites bij een product vermeld staan zijn ZEER onbetrouwbaar.
Het is niet ongebruikelijk dat de replica 40 FPS onder of boven de opgegeven waarde schiet.
Dit heeft er ook mee te maken dat er vaak verschillende versies van een product in omloop zijn.
De standaard FPS van een Amerikaanse replica zal namelijk vaak hoger zijn dan die van een Europese versie.
Het ligt er dan maar net aan via welke kanalen een webshop zijn producten inkoopt welke versie het krijgt.
Ok thanks! Ben er blij mee hoef ik niet te downgraden!
0,25Met welk gewicht bb's heb je gechrono'd
Daarom twijfel ik ook maar we gaan zondag skirmen op hoop van zegen dan maarWow wist niet dat het zoveel kon afwijken. Mijn ARP556 moest namelijk wel gedowngrade worden. Schiet nu tussen de 1,05 en 1,10J
De fps meter is vrij nieuw ga er van uit dat hij goed aan geeft neem hem zondag mee0,92 J met 0,25 gemeten op de juiste instelling, dan kom je met 0,30 ook makkelijk onder de 1,2J uit.
Of je moet wel een hele rare situatie mee maken.
0,25
Ik kan hem niet instellen op de gebruikte 0.30
Ik ga het nog even testen op 0.28
Wat bedoel je hier precies?
Dat je met 0,30gr bb's schoot, maar de meter op 0,25 als instelling had staan omdat je hem niet kon aanpassen.
Of dat je met 0,25 schoot, maar normaal op het veld met 0,30 schiet?
Ik heb ergens zo'n zelfde meter liggen en volgens mij kun je je eigen gewichten instellen. Dan zou ik even moeten uitzoeken hoe als ik weer thuis ben.Ik kan hem niet instellen op de gebruikte 0.30
Dat is ook wel zo en voor een beta is dat ook totaal geen probleem, maar gezien de vraagstelling van TS schat ik zo in dat een automatische oplossing duidelijker en makkelijker is.je moet alleen even zelf de juiste joule waarde berekenen.
Dat is ook wel zo en voor een beta is dat ook totaal geen probleem, maar gezien de vraagstelling van TS schat ik zo in dat een automatische oplossing duidelijker en makkelijker is.
Assumption is the mother of all fuckups, my friend (het antwoord is overigens nee: er zijn hele volksstammen die niet eens normaal kunnen optellen en aftrekken).Mag toch wel verwachten dat iedereen