Fresh meat

Jaimyte

New Member
26 aug 2015
2
1
Trophies
2
Hi All,

Ik ben Jaimy 24 uit Amsterdam. Airsoft is iets wat me al heel lang boeid en ben er pas net achter dat het al 2 jaar legaal is in Nederland.

Nu wil ik zsm beginnen. En in contact komen met mede spelers.

Ik ben bekend met (tactische) teamsporten. 8jaar basketbal, 4 jaar american football.

Paar basis vragen die waarschijnlijk al 1000x gesteld zijn.

Zijn er teams? hoe worden die ingeleeld op skirms?

Hoe sluit je je aan bij een team? Wie neemt newbies aan?

Zijn er spelers/teams in/in de buurt van Amsterdam?

Ik heb me aangemeld voor de mailinglist en hoop dat er snel een beginnersdag word georganiseerd.

Gr!

Welkom! Een beginnersdag is al georganiseerd, zie het evenementen-deel van het forum.

Verder gewoon lekker skirmen, je wordt sowieso altijd bij 1 van de 2 teams ingedeeld (als je met meer man bent gaat dat volgens mij gewoon in overleg) en die zijn verdeeld in squads (afhankelijk van teamgrootte).

Hey Jaimy,

Welkom,, Houd je email en onze FB in de gaten ik heb geruchten gehoord dat ACN vermoedelijk ergens tegen het einde van het jaar weer een introduce dag gaat organiseren.

Groet,

Sander

Hallo Jaimy,

De teams worden meestal willekeurig in gedeeld. Dit houd in dat de marshall op gegeven moment zegt, iedereen die vanaf hier links staat is team A en rechts is team B.. Als je dan gesplitst bent van je je maatje, dan valt er meestal nog wel wat te ruilen.

Er is een team of twee op dit forum, welke leden zoeken. Wij zelf houden momenteel een leden stop, dus ACN joinen zit er voorlopig niet in.

Verder kun je ook bij de concurrent kijken. Deze hebben een apparte sectie voor teams. Je kunt dan ook regio gericht zoeken.

http://www.airsoft.nl/forums/viewforum.php?f=52

Hi Guys,

Thanks voor alle info zover:) Niet echt perse een must hoor om bij een team te komen. Aanvraag voor NABV is gedaan. Ik moet voor werk komende maand even naar Australie, daarna ben ik aanwezig bij de eerste de beste Balls & arrows skirm. Volgensmij kun je het het beste leren door meteen in het diepe te springen. Misschien is er tzt iemand die ook gaat die me wat kan bijbrengen daar.

gr

Er is altijd wel iemand om je op sleeptouw te nemen... 't is geen haantjes-sport met de mentaliteit "Ik ben beter dan jij". Daarom vind ik de instelling van de spelers ook zo leuk.

Dat is toch altijd wel iets waar ik me een beetje zorgen om maak, ben weleens bij een paar schietverenigingen geweest, daar werd ik bijna de deur uit gestraard.

Iniedegeval heb ik er zin in en na t warm welkom hier moet het irl ook wel goed gaan komen:)

Ik ben alleen nog maar spectator geweest bij 1 airsoft skirm, maar iedereen is geinteresseerd in dezelfde sport, en iedereen heeft zijn eigen gear. Hierdoor worden mensen nieuwsgierig naar andermans gear, dus gaan ze bij elkaar buurten en vragen. De een wil Amerikaans, de ander Nederlands en weer een ander gaat oekienoekie style. 

Hallo en welkom op dit forum. Zag dat je vragen al beantwoord zijn.

Wellicht tot ooit op t veld en veel plezier in deze sport.