(Fysiek & Web) Unit 13 (AA & Gear)

Do you never mind to provide me in their website or phone number and i would be grateful to you. Because i tired to find out on google somehow.
Thank you in advance!

I think you can indeed ask to pick up any items in Sittard, but their main store with all the items on display is in Lanaken. Only way to find out exactly is to call or mail.

Openingstijden Unit 13 Sittard :

Geen replica verkoop of reparatie,s

Maandag en Dinsdag
Gesloten
Woensdag tot en met Vrijdag
open vanaf 15:00 uur tot 21:00 uur
Zaterdag en Zondag
open vanaf 12:00 uur tot 21:00 uur

For samriey

https://www.unit13shop.eu/index.php?action=extra&extra=A_contact___openingstijden&lang=nl

Bij deze mijn review van Unit 13.
Aangezien ik een leek ben in reviews en zelf pas een beginner ben qua airsoft, dacht ik toch misschien hier een mooie aanvulling te kunnen plaatsen.

Mocht je besluiten naar Unit 13 te gaan, 3 grote tips!

1. Ga zo vroeg mogelijk er heen, want het kan behoorlijk druk zijn/worden.

2. Je kunt via de webshop dingen bestellen en betalen met "afhalen winkel". Je bent niet verplicht de producten te kopen, maar deze worden dan voor 7 of 8 dagen gereserveerd voor je. Dan kun je ze in de winkel zelf bekijken, vasthouden etc.

3. Maak een lijstje via de winkelwagen op hun website en hou deze gereed op je telefoon. Als je dan iets specifiels wilt hebben en je kunt het zo 123 niet vinden in de winkel, hoef je alleen maar het item te laten zien. Er staat ook een "locatie" bij het item vermeldt.

Moet zeggen dat ik door 2 medewerkers uitstekend ben geholpen. Dus mocht je als beginner of ervaren speler ergens naar toe willen gaan, raad ik je echt aan hier eens naar toe te gaan! Ik moest ongeveer 1 uur en 10 minuten rijden. Maar al had ik 2 uur moeten rijden, de service alleen al is het meer dan waard!

Mocht je hierdoor nog meer geïnteresseerd zijn in mijn review, lees dan vooral door.

Ik ben slecht in namen onthouden, maar vergeet bijna nooit geen gezichten. Maar daardoor kan ik helaas geen namen doorgeven van de 2 medewerkers die mij geholpen hebben.

Ik had al begrepen dat je optijd bij de winkel moest zijn, aangezien het daar 's middags best druk kan zijn, dus besloot ik om kort na openingstijd binnen te komen. Me vriendin was zeer nieuwsgierig dus die ging ook mee.

Op het industrieterrein waar o.a. Unit 13 zich bevindt, zitten ook een x aantal andere bedrijven, dus let goed op de Unit 13 borden (bijna niet te missen). Want je rijdt er zo voorbij.

Eenmaal aangekomen besloot ik eerst naar binnen te lopen zonder mijn replica, om te kijken of ik wel goed zat en niet bij het evenementen gedeelte naar binnen liep.

Toen ik net binnen stond, was er een medewerker van Unit 13 net onderweg naar de 1ste etage (Replica afdeling + testbaan met chrono). Ik was nog een beetje zoekend naar waar ik precies moest zijn. Dit had hij in de gaten, toen hij mij voorbij liep en besloot even te stoppen.

Dit vind ik een positief voorbeeld van klantenservice, aangezien hij ook had kunnen besluiten in door te lopen. En dit maak ik vaak mee in andere winkels en/of bedrijven. Het zijn misschien zulke kleine details, maar hier hecht ik veel waarde aan.

Ik vertelde hem dat ik contact met hun had gehad over een specifieke replica. Dat deze via hun niet leverbaar was en ergens had gekocht. Maar dat ik hem wilde testen of hij werkte, of de fps niet te hoog was etc. En dat ik natuurlijk een hoop spullen kwam kopen haha.

Dit was geen probleem, ik moest hiervoor op de bovenste verdieping zijn. Dit was dus de replica afdeling.
Dus, hop, replica uit de auto gehaald en naar boven ermee. Eenmaal boven valt je tong bijna uit je mond van de hoeveelheid replica's er hangen.

@Vladimir, dat had ik al bij het zien van jou mooie , volle kast. Maar hier zou jij zelfs gaan kwijlen, haha.

Dezelfde medewerker die ik gesproken had was nog beschikbaar, meteen naar hem toe gelopen en testen maar!

Doet de replica niets... owjeeee...

Gelukkig was dit snel opgelost door de medewerker, hopup stond helemaal uit gedraaid.
Om te testen had hij de hopup op z'n max gezet en na een paar testschoten, was de medewerker behoorlijk verrast, want de FPS viel zeer hoog uit.

Hij heeft hem voor mij afgesteld, zodat deze ruim onder de 360 FPS zit.
Heb vervolgens zelf een aantal schoten gelost en hem bedankt voor het afstellen.
Vervolgens de vraag gesteld waar ik gear en accessoires e.d. kan bekijken.

Dat is op de begane grond, als je de winkel inloopt meteen aan de rechterkant. Dus, hop, trap af en de winkel in.

Ik had zelf de website van Unit 13 op me telefoon gereed staan, met me winkelwagentje vol. Dus ik ging opzoek naar het eerste item op mijn lijstje: een koffer voor me replica.

Tijdens het bekijken van een x aantal koffers, werd ik binnen 1 minuut vriendelijk aangesproken door medewerker nummer 2, met de vraag of hij mij kon helpen. Of ik misschien naar iets specifieks opzoek was. Hij liet me de voor- en nadelen van een aantal koffere e.d. zien.

Na een kort gesprekje kwam ik er achter dat hij net 9 weken bij Unit 13 werkte en dat hij oorspronkelijk voor de replica afdeling was aangenomen. Ondanks dat kon hij me heel veel vertellen over alle producten die ze hadden.

Mijn vriendin wilde mij vervolgens verrassen met 2 kleine cadeautjes en toen de medewerker dat in de gaten kreeg, wist hij me zelfs af te leiden door me naar de grote tassen te brengen, onder het mom van dat je alle gear ook ergens in moet meenemen. Dus ik sta daar op me gemak de tassen te bekijken en inderdaad, daar had hij gelijk in. Maar ondertussen ging hij snel even iets afrekenen voor een andere "klant", me vriendin dus :p

Vervolgens kwam de medewerker weer terug en was ik eruit wat ik aan tassen etc. wilden hebben, maar ik had nog een grote lijst met te kopen gear etc. Dus ik ging op me gemak alle schappen etc. af en begon te merken dat het dus steeds drukker werd.

De medewerker vroeg verschillende keren tijdens dat hij me aan het helpen was of ik het goed vond dat hij tussendoor deed afrekenen en evt. andere klanten deed helpen.
Ik was allang blij met zijn uitstekende service en ik wilde toch voor een aantal producten eerst even kijken wat er allemaal aan aanbod was. Tussendoor hielp hij andere klanten, maar hij kwam zeer regelmatig weer terug om te kijken of hij mij ergens mee kon helpen.

Nadat ik zo'n beetje alles had, na 3 uur lang bij Unit 13 te zijn, had ik zo'n beetje alles wat ik nodig had. Ik heb alles afgerekend, kreeg vervolgens nog wat goodies mee en zijn we naar huis gegaan.

Alleen ging ik naar huis met het gevoel dat er nog zoveel replica's, gear, accessoires e.d. zijn die ik wil hebben, dat nu het besef er dat de verslaving nog erger is dan verwacht! Hahaha.

Toen ik mijn 2 kleine verrassingen van me vriendin kreeg, kwam ik er pas achter dat de medewerker de specifieke schap waar deze stonden, probeerde te vermijden zodat ik er niet langs zou lopen.
Super tof van hem!

Klantvriendelijkheid: 9.
Geduld: 9 (mits je vroeg genoeg gaat).
Ervaring / Kennis: 9
Mogelijkheid om spullen vast te houden: 9
Webshop: 7,5 (puur vanwege dat sommige dingen makkelijker gevonden hadden kunnen worden, voorraad bij sommige artikelen van te voren worden vermeldt. Maar betreft het meerdere maten/kleuren niet, ondanks alle maten/kleuren zijn uitverkocht. De puntjes op i, zeg maar.)

De rest van de punten, bijv. prijs, kwaliteit, etc. kan ik eerlijk gezegd geen antwoord op geven, aangezien dit me eerste bezoek aan een airsoft winkel is, waar ik voor mezelf spullen kwam halen.

• Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL
Wij zijn ook al eens bij Unit13 langs geweest nog in hun oude pand.
Inderdaad een super airsoftwinkel.
Mijn vrouw heeft daar de nieuwe Dan Wesson 6 inch gehaald met verstelbare hop-up.
Ook zij mocht hem eerst proberen op hun schietbaan.

Klantenservice met hoofdletters! :):):)

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Heb net ook een bestelling geplaatst ^^
Ik zal het wel laten weten hoe het is gegaan, en wanneer het binnen is :)

Ben erg tevreden over de prijzen / levertijden van Unit13 ^^
Zaterdagmiddag besteld en Maandag middag binnen, das sneller dan verwacht :)

Ik heb de volgende dingen gehaald:

Een spuitbus zwarte verf, van het merk Krylon (voor het zwart spuiten van m'n ME-helm voor een load-out)

Een Universeel Cytac holster gehaald (voor m'n TM G17, moet nog binnen komen)

En een pistol Case (Ook voor de TM G17)

Kortom, scherpe prijzen en snelle levering. 10/10