Fysieke airsoft winkels om te bezoeken

kevinz033

Active Member
18 jul 2017
27
17
Trophies
3
Hoi! Zoals misschien een aantal al weten ben ik nieuw in het airsoft wereldje, zaterdag mijn NABV pas binnen gekregen en nu wil ik morgen samen met mijn vriendin wat winkels langs gaan op zoek naar mijn eerste replica en om van alles te kunnen zien en eventueel te kunnen proberen.

Welke winkels zijn hiervoor echt aan te raden? Lees wel dingen op internet maar veel zijn deze reacties flink verouderd. Wij wonen zelf in Amersfoort maar een stukje rijden vinden wij niet zo erg :-)

Ik weet dat Com-Bat een fysieke winkel heeft met gear en replica's die ook daar getest kunnen worden. De replica's worden dan welliswaar van het Franse deel van het bedrijf geleverd. Maar je kan ze wel bij hun filiaal in NL testen, bestellen (als ik het goed heb, ben er zelf nog niet geweest.) Heb over de winkel en het personeel veel goeds gehoord :)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Klein maar wel service is Airsoft Inc in Den Haag. Berg Umarex replicas en kleding van o.a. Invader gear

Redelijk te combineren met Pirosport

• Leuk
Waarderingen: Camilo en BoomSmurf
Com-bat willen we zeker langs gaan als we kiezen om ook naar unit13 te gaan.

QTAC is ook een mogelijkheid maar dan vallen Unit13 en com-bat weg. Omdat dit weer te veel uit de route ligt.. wat raden jullie dan aan?

Hilversum zit Jopie's Dump. Zij hebben ook airsoft replica's. Aardige gasten, ben laatste keer prima geholpen.

Zeker eens bij Com-Bat gaan kijken...

Kom hier eigenlijk standaard en ze verkopen je liever niks als onzin!

• Leuk
In Utrecht (Ijsselstein) zit de Combatshop, die recent is verhuist naar een nieuwe, grotere locatie. Een prima winkel met een zeer enthousiaste eigenaar die graag tips geeft en je wil helpen! Zo is bijvoorbeeld product wat niet op voorraad was in de winkel persoonlijk aan mij overhandigd op een skirm zodat ik er toch nog gebruik van kon maken :D.

Unit13 Heeft ook echt enorm veel en de reviews zijn over het algemeen zeer positief.

In Utrecht (Ijsselstein) zit de Combatshop, die recent is verhuist naar een nieuwe, grotere locatie. Een prima winkel met een zeer enthousiaste eigenaar die graag tips geeft en je wil helpen! Zo is bijvoorbeeld product wat niet op voorraad was in de winkel persoonlijk aan mij overhandigd op een skirm zodat ik er toch nog gebruik van kon maken :D.

Ik ben daar geweest, wel leuke spullen maar geen replica’s. Daarnaast vond ik de service niet super, ging niet weg met een gevoel dat ik goed geholpen was in wat ik zocht.

Als je het lief vraagt mag je bij @Boudewijn thuis langskomen. Geen replicas wel bergen gear liggen en bestelbaar (meestal)

• Leuk
Als je het lief vraagt mag je bij @Boudewijn thuis langskomen. Geen replicas wel bergen gear liggen en bestelbaar (meestal)

Hou je nou eens op met iederdeen bij mij thuis uit te nodigen om te passen. ;)Tijdje terug stond hij met 4 man ineens voor de deur na een appje: wil ff wat passen, kan het? Ding dong hier zijn we.

Maar het zou kunnen, maar ik heb (nog geen) winkelpand of alles in stock.

Er zijn 3shops waar ikzelf positieve ervaringen mee heb en dat zijn com-bat unit13 en de wildcard in zaandam ben effe zn naam kwijt

Winkels om te vermeiden bunker501 en qtac over de andere kan ik niks zeggen succes:)

Unit13 kan ik persoonlijk aanraden. Zeer tevreden over meerdere aankopen toen ze nog in Lanaken zaten in plaats van Sittard.

Je kunt, als je al wat dingen op het oog hebt, deze via de webshop laten reserveren. Kom je niet met lege handen thuis. Betalen kan gewoon aldaar in de shop.

Com-bat ben ik nog nooit geweest, maar heb daar veel goede dingen over gehoord. Ga daar misschien in de toekomst ook nog eens langs.

Klein maar wel service is Airsoft Inc in Den Haag. Berg Umarex replicas en kleding van o.a. Invader gear

Redelijk te combineren met Pirosport

Ben ik wel is geweest, is een leuke winkel inderdaad. Veel high-end gear, er komen ook veel beroepsmilitairen om o.a plate carriers en andere gear te halen ^^

Ik ben zeer tevreden over Unit 13. Heb daar bijna alles gekocht wat ik nodig had.

Enige 2 tips die ik geef wat betreft Unit 13 zijn, ga zo vroeg mogelijk, het kan daar behoorlijk druk zijn iets later op de dag en mocht je beslissen daar een aankoop te doen qua replica, vraag even aan iemand op het forum of je je replica kunt chrono-en.

Mijn fps was minimaal 20-30 fps hoger dan wat er bij hun was gemeten op me eerste event. Zou vervelend zijn als je daardoor niet mee mag doen.