G&G ARP voedingskabel ?

Paashaas

Well-Known Member
15 apr 2022
150
49
Trophies
2
Ik heb pas geleden een ARP aangeschaft, helaas was deze zonder accu.
Nu heb ik een accu die past, maar ik kan de kolf van de replica niet sluiten omdat er te veel troep aan de voedingskabel hangt.
Dit heb ik nog nooit eerder in een replica gezien.
Weet iemand waarom dit printplaatje ertussen zit ?
Zou die er ook tussenuit gehaald kunnen worden ?

Ik weet dat er kolf verlengers zijn, maar het liefst wil ik dit model zo kort mogelijk houden....

kabelt.JPG

Dit is geen troep. Dit is je mosfet.
Volgens mij mijn die ARP die CQB prrrrrrt mosters, en die zijn 11.1v geschikt.Dat red je alleen met een mosfet, en daar lijkt dit verdacht veel op. Er uit halen xou kunnen overigens, moet je alleen de boel rewieren en geen 11.1 V gebruiken. Maar dat raad ik af.

Je kunt dan beter de trigger vervangen door een dropin trigger board met mosfet. Dan kan deze troep er uit ;)

• Leuk
Waarderingen: Paashaas
Dat boardje is onderdeel van een G&G eigen ETU en hoort daar wel degelijk te zitten. :)
Werkt o.a. samen met de G&G Trigger unit in je gearbox. Volgens mij is dat board, zoals @Eviltwin-NL al aangeeft, de mosfet van dat systeem.

Als je dat er graag uit wilt hebben, dien je zowel de trigger uit de gearboax, als het board te verwijderen en te vervangen voor iets anders. Bijvoorbeeld een Gate Titan, Prerun etc.

Andere optie is inderdaad het verlengen van het batterij compartiment met een extender.

• Leuk
Klopt inderdaad dat dat de MOSFET van het systeem is, die wil je er niet zomaar tussenuit halen. Kan uiteraard wel, maar dan moet de gearbox open en moet je ook de volledige triggerunit vervangen

• Leuk
Oke, helemaal duidelijk.
Bedankt voor alle info guys 👍
Aangezien ik absoluut niet technisch ben, gaan we dan (helaas) toch maar voor de kolf extender :-(