Na een tijdje zoeken voor mijn eerste replica ben ik uitgekomen op de nieuwe G&G CM16 raider 2.0E. Omdat deze nog niet overal verkrijgbaar is (niet bij taiwangun of gunfire), ben ik uitgekomen op deze website: https://www.tacticalairsoftshop.co.....asp?uid=68AF454E-EA70-4AD6-8E25-DE1AA546B9E8 (Zie ook link voor de replica).
Nou heb ik hier een aantal vragen over, die ik met een paar uur googlen niet kon vinden:
- Wat is jullie advies over deze website?
-Welke midcap magazijnen kan ik best kopen?
-Wat zouden jullie eventueel aanpassen aan internals zoals hopup etc?
-Welke Lipo zouden jullie erin doen? Zit mosfet in, maar meerdere websites geven ander advies erover.
-Welke (reserve) onderdelen zou ik moeten kopen voor het begin?
Veel vragen, maar hoop dat jullie me kunnen helpen. Zoals gezegd, hij is nog niet overal verkrijgbaar en ik kan er nog niet tot weinig reviews over vinden en wil als beginneling geen domme fout maken qua aankoop. Heb nog geen airsoftvrienden of team, die ik kan lastigvallen met deze vragen.
Nou heb ik hier een aantal vragen over, die ik met een paar uur googlen niet kon vinden:
- Wat is jullie advies over deze website?
-Welke midcap magazijnen kan ik best kopen?
-Wat zouden jullie eventueel aanpassen aan internals zoals hopup etc?
-Welke Lipo zouden jullie erin doen? Zit mosfet in, maar meerdere websites geven ander advies erover.
-Welke (reserve) onderdelen zou ik moeten kopen voor het begin?
Veel vragen, maar hoop dat jullie me kunnen helpen. Zoals gezegd, hij is nog niet overal verkrijgbaar en ik kan er nog niet tot weinig reviews over vinden en wil als beginneling geen domme fout maken qua aankoop. Heb nog geen airsoftvrienden of team, die ik kan lastigvallen met deze vragen.