Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank voor jouw reactie. Replica pas nieuw aangeschaft. Uit de doos gehaald en paar schoten uitgeprobeerd. Vrij nieuw dus. G&G goed merk begrijp ik uit meerdere reviews. Weet even niet wat de bucking is. Is dit dan een fabricagefout of is het iets dat ik zelf zou kunnen herstellen?
Kun je zelf vrij makkelijk herstellen (1 van de makkelijkste dingen van een replica) . Maar als je hem in een NL shop hebt gekocht kun je het ook op garantie gooien (buitenland ook.. Maar word wat lastiger).
Kan ook een vervuilde barrel zijn. Mijn G&G kwam binnen met een rare witte smut (niet doordenken) aan de binnenkant van de barrel.
Na een goede schoonmaak van de barrel schoot hij kaarsrecht. Daarvoor had ik ook afzwaaiers.
Maar wat @Eviltwin-NL zegt, als het van een nederlandse shop is. Mee teruggaan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.