G&G CM16 SRL feed niet meer sinds shimming&flathop.

Paranoid

Well-Known Member
17 okt 2017
250
96
Trophies
12
Hallo, it is me again.

Ik heb afgelopen week bij com-bat een flathop laten plaatsen.http://www.com-bat.nl/bucking/977-modify-flat-hop-up-bucking-for-025g-or-above-4713072165008.html
daarnaast heb ik ze ook de boel laten nakijken en shimmen. daar getest en geen problemen.
ik heb de replica mee naar huis genomen en wil vanmiddag even wat test schoten doen om te kjiken of een mogelijk feed issue met andere mags te verhelpen was.
helaas feed hij nu geen enkele BB meer vanuit verschillende mags.

ik heb G&G midcaps en modify-xtc mags maar ze feeden op semi auto niets en op full auto/burst feeden ze er soms maar 1. De high caps hebben geen issues.

enige verschil wat ik kan zien is dat misschien de piston te ver naar voren staat maar dit weet ik niet zeker.
kunnen jullie helpen?

Laatst bewerkt:
Modify buckings zijn geweldig voor hoppen, maar inderdaad slecht in feeding.

Ik had ergens een oplossing gelezen op dit forum, dat de voorste lips te nauw of stug waren. Als je die er afsnijd, zou het probleem verholpen moeten zijn.

Beetje raar dat hij na onderhoud bij Com-Bat het dan niet meer doet... Lijkt mij dat ze dat even checken nadat alles geinstalleerd is. Dat zal geen goedkope upgrade geweest zijn :P Met inbouwen shimmen enz.

Maar on topic, ik had het zelfde probleem met de macron buckings. Daarvan heb ik de Feeding lips afgesneden, en toen werkte hij weer redelijk. Alleen heb ik hem uiteindelijk vervangen door een Prommy Purple en Prowin hopup, en nu werkt alles weer perfect.

Beetje raar dat hij na onderhoud bij Com-Bat het dan niet meer doet... Lijkt mij dat ze dat even checken nadat alles geinstalleerd is. Dat zal geen goedkope upgrade geweest zijn :p Met inbouwen shimmen enz.

Maar on topic, ik had het zelfde probleem met de macron buckings. Daarvan heb ik de Feeding lips afgesneden, en toen werkte hij weer redelijk. Alleen heb ik hem uiteindelijk vervangen door een Prommy Purple en Prowin hopup, en nu werkt alles weer perfect.

Hij geeft ook aan dat tijdens het testen bij Com-bat het nog prima deed?

Komen er wel bb's uit vallen bij de mid caps als je deze in de magwell stopt (rustig erin), want als dat zo is dan zal het idd wss aan de feeding lips liggen en dat deze te lang zijn waardoor ze te ver de hop up in protruden en daardoor niet feeden. Piston positie heeft geen invloed op feeding.

Hij geeft ook aan dat tijdens het testen bij Com-bat het nog prima deed?

Komen er wel bb's uit vallen bij de mid caps als je deze in de magwell stopt (rustig erin), want als dat zo is dan zal het idd wss aan de feeding lips liggen en dat deze te lang zijn waardoor ze te ver de hop up in protruden en daardoor niet feeden. Piston positie heeft geen invloed op feeding.

Als ik rustig er in steek geen verschil. Als ik circa 10 bbs in de mags duw doet die het goed. Het rare is alleen dat mijn highcaps het wel goed doen....

Ik kan niet echt bedenken wat er precies fout gaat... De tests bij com-bat waren wel met een mag die daar op de plank als test ligt. Mijn mags zijn nieuw.

Ik zou even contact opnemen met com-bat airsoft,of even langs gaan. Ze helpen je gelijk als je problemen heb.
Ze staan er ook om bekend dat ze goede service geven.

Ik zou even contact opnemen met com-bat airsoft,of even langs gaan. Ze helpen je gelijk als je problemen heb.
Ze staan er ook om bekend dat ze goede service geven.
is allemaal geregeld :P vandaag geskirmed en opzich prima replica, alleen is .25 denk ik te licht.

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
Met een flathop gewoon .28 pakken of zelfs .30 ;)

Met mijn oude aeg schoot ik .32 weg tot max 60m nauwkeurig.

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
Ik heropen mijn Problem toch maar weer even.
Afgelopen weekend in gasselte weer eens met de M4 gespeelt en het probleem blijft bestaan...
Geen enkele midcap feed fatsoenlijk... zodra ik de highcap gebruik is er geen probleem meer en sproeit die vrolijk.
Ik weet niet goed wat ik kan doen hieraan.

Ik heb nogsteeds de modify flathop en bucking, niets versneden. Ik heb zowel G&G midcaps als de Modify XTC midcaps.

Iemand suggesties?

Ik heb zelf ook wat problemen gehad met de modify xtc magazijnen. In mijn geval leken ze wel te feeden maar kregen de bbs geen goede hop. Als het magazijn bijna half leeg was ging alles plots weer goed.

Ook bij hi caps had ik totaal geen problemen. Ik zou eens een ares amoeba mid cap proberen die heben ze bij combat ook wel ligen. Daar speel ik nu een goed jaar mee zonder enige problemen.

Ares Amoeba 140 rounds mags werken in veel replica's erg goed! Daarbij zijn ze ook nog eens spot goedkoop.

Eigenlijk hebben ze maar 1 nadeel... ze zijn eigenlijk te lelijk om in het daglicht tevoorschijn te halen...

Ben er zelf ook op overgestapt toen ik problemen kreeg met m'n G&G mag's...

• Leuk
Waarderingen: Doron en Rens Ruigrok