Dat zou niet moeten: in een chrono zitten twee lichtsluizen die werken met IR-LEDs (en sensoren), dus metingen die je binnen doet (daar waar weinig IR-straling van buitenaf kan komen) zouden betrouwbaar moeten zijn.Ja, zeker. licht omstandigheden kunnen de metingen flink beïnvloeden.
13:1 met een high speed motor. Welk voltage batterij gebruik je?
https://www.airsoftsociety.com/threads/legacys-guide-to-building-a-high-speed-aeg.87504/, even als referentie een balanced (16 TPA) motor doet al tegen de 35 RPS aan op die setup, een speed motor kan nog sneller zijn. 27 RPS is dus heel erg laag en geeft mij het idee dat er iets te stroef loopt. Daarbij op deze build met slechts .95 joule qua FPS en op een full stroke is dit bijna 100% kans op PME.
Stock G&G veer. Geen idee welke veer ik er in zou moeten doen om dichter bij de 1.2j te komen (m95?).Zwaardere spring en dan van de sector gear afhalen, niet van de piston dan gaat het fout of zwakkere batterij of langzamer laten draaien.
Als deze PME had dan zou hij juist lager in FPS moeten zitten en dat merk je makkelijke op FA, op Semi zou je dan onregelmatige FPS hebben. Hoger kan ook niet want normaal heb je de full stroke van je piston en verder dan dat kan de piston niet, wanneer je dat doet loopt het vast. Zoals ik al aangaf kan het ook zijn dat het te stroef draait gezien de RPS lager zit. Ik weet ook niet wat je motor exact is en de veer, maar als je maar .95 joule hebt dan zou ik toch er eens naar kijken.
Nope alleen andere oring bij de piston head. Hij sealde niet goed, nu wel. Gek dan dat de fps omlaag is.Heb je toevallig andere hop up unit of nozzle erin gestoken ook? Of geshortstroked zoals hierboven aanbevolen?
Zoals je het nu beschrijft, zegt de test niks, zonder druk opbouw achter de pistonhead wordt de o-ring niet naar buiten gedrukt plus het kan nu overal weg lopen.
Shs, lonex en vervang de piston dan ook meteen en vergeet niet wat te doen aan je aoe en pme te voorkomen middels short stroken.
Ps: high torque van ra is 16 tpa dus balanced.
Niet om lullig te doen, maar ik vraag me toch af of je wel hebt gelezen wat ik en anderen aangaven middels het PME verhaal? Ik zou een M110 en M120 halen, 2 tanden short stroken en dan de FPS richting de 1.2 joule op .3 trekken middels de veren. Piston, pistonhead en veren heb je voor minder op ak2m4.