Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En dan de mosfet wel goed installeren ,dus met schakel draad.. en niet enkel tussen de accu en de rest zetten want dan heb je gewoon een dure zekering.
Ik zou gewoon eerst zonder mosfet spelen, is geen directe vereisten. Daarnaast als je zelf de mosfet installeert ben je ook elke vorm van garantie kwijt. Als je toch per se een mosfet wil dan zou ik of een GATE picoSSR3 of jefftron mosfet pakken, zijn niet duur en doen gewoon wat ze gevraagd worden, let inderdaad er dan wel op dat je deze correct installeert zoals @Twinfromhell al zei.
Als je niet zoveel aan mags wil uitgeven kan je ook kijken naar ARES Midcaps, zijn ook van plastic maar kosten op een aantal websites gemiddeld slechts 8 euro per stuk.
BTW de ene GC16 predator is duurder dan de andere omdat de ene een special edition is .
PS: Bij airsoft moet je er toch mee gaan leren leven dat je dingen online moet gaan bestellen.
ga ook wel alles bestellen maar om de AA te downgraden en het plaatsen van een mosfet leek het mij handig om dat bij een nederlandse winkel of samen met iemand te doen die er iets meer verstand van heeft, en als er gesoldeert moet worden etc. de apparatuur ervoor heeft. downgraden was volgens een aantal niet het beste wat ze bij gunfire deden.
Aangezien er ook ruimte is voor andere replica's: koop een E&L AK
Je krijgt dan een hoop complimenten en "Woow is dat echt hout? " 's, en je kan hem tenminste als bushwacker gebruiken als een struik op het terrein je niet aanstaat En verder kan je er prima koffie mee roeren of de bbq wat opstoken.
Schiet out of the box als een droom, mosfet erin en je bent helemaal klaar.
@Rick191 leuk dat je ook in rijssen woont. kunnen we misschien samen naar een skirm en voor het downgraden etc. zou heet ook wel handig zijn ja,
@ChaoSState de ak serie vindt ik wel vet maar ze lijken me minder praktisch in gebruik, misschien komt er nog wel eens 1, maar om de koffie er mee te roeren en voor de barbeque vindt ik ze iets te duur en te mooi.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.