G&G GR-25 dmr hpa ombouw

@fatih61, Hoe is het met je HPA DMR? Het je al updates/foto's? :-D

Ik ben zelf ook aan het kijken naar een SR-25 DMR die ik naar HPA wil ombouwen en heb al het e.e.a. achterhaald qua engine, line, tank, etc.

Wat mij nog niet echt lukt om te achterhalen is wat voor type gearbox er vaak in zit. Hoe weet ik van te voren nu of mijn (drop-in) HPA engine gaat passen? Heb je tips? (of heeft het forum tips)
 
Ik weet niet naar welke engine je kijkt. Maar polarstar heeft als het goed is ergens een lijst van bekende modelen waar welke engine in past. Ik ga er van uit dat wolverine ook wel zo iets zal heben:)

Ik kijk naar de Wolverine Reaper of Inferno (ben er nog niet helemaal uit, dus tips zijn welkom)
 
Wolverine maakt veel fipmpjes met uitleg over hun verschipende producten mischien kan je daar iets mee ik ben zelf verder niet thuis in wolverine;)
 
Ik heb al een paar dingen bestelt maar nog geen foto’s gemaakt.

Heb een 6.03 510mm action Army innerbarrel.
Maple leaf diamond bucking 60’
Maple leaf nub tensoiner.

Ik wou de reaper bestellen bij de skirmshop maar daar hebben ze hem niet op voorraad en aangezien ik er geen haast mee heb om me project zo snel af te maken wacht ik tot hij weer binnen is.

Kan eventueel wel paar foto’s maken maar ergens vind ik foto’s een beetje onzin aangezien iedereen wel weet hoe een innerbarrel hopup rubber hpa engine er uit ziet.
Kan wel een link van een youtuber erbij zettem die de reaper in een gr25 bouwt.

Daarbij legt hij ook uit in welke version gearbox het past met welke nozle je nodig hebt.
 
@fatih61, Hoe is het met je HPA DMR? Het je al updates/foto's? :-D

Ik ben zelf ook aan het kijken naar een SR-25 DMR die ik naar HPA wil ombouwen en heb al het e.e.a. achterhaald qua engine, line, tank, etc.

Wat mij nog niet echt lukt om te achterhalen is wat voor type gearbox er vaak in zit. Hoe weet ik van te voren nu of mijn (drop-in) HPA engine gaat passen? Heb je tips? (of heeft het forum tips)

De g&g gr25 heeft een verlengde v2 gearbox dus als je een wv reaper wilt gebruiken zou je een langere nozzle erbij moeten bestellen wat wolverine zelf ook maakt dus geen lange zoektocht. Als je de a&k sr25 hebt. Daar zou die zo in moeten gaan wat ik uit een filmpje heb gehoord. Maar dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen.
 
Terug
Bovenaan