G&P WOC

Vloerkleedje

New Member
29 mrt 2016
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar een GBBR en ben de G&P WOC's tegengekomen. Echter zie/hoor ik hier heel veel verschillende meningen over.

Deze: http://www.evike.com/products/54575/

deze had ik op het oog. Is het verstandig om deze te komen ivm de aluminium internals? En zou je eventueel steel en aluminium internals kunnen combineren met elkaar? Hij hoeft wat mij betreft niet overdreven goed te presteren in t veld, zolang het maar realistisch is :)

Ik heb ook hier naar zitten kijken (een woc) en heb hierover wat gebabeld met wat lui die er verstand en ervaring mee hebben. De standaard internals houden het wel even uit en zodra ze kapot gaan kun je ze vervangen voor stalen internals.
De inner barrel en hop up rubber zijn ruk en kun je het beste asap door iets beters vervangen.
Qua magazijnen worden de g&p pmag type's geadviseerd, presteren beter en zijn makkelijker te onderhouden.

Hmm, bedankt voor je antwoord. Dus in principe zouden de alu internals wel even uithouden? Wat zou ik dan wss het eerst moeten vervangen?

Zoals gezegd, begin met de barrel en hop up rubber zodat het ding competief wordt op het veld, zorg tevens ook voor een nieuwe bolt catch (hou deze altijd eentje op voorraad) dit onderdeel schijnt het snelste te slijten (ook na vervanging).
Verder zal een npas ook een zo goed als verplichte aankoop zijn, daar WOC's standaard meestal ver boven de 360 fps schieten.