G36 advies nodig

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
beste allemaal ik wil een G36 gaan halen alleen zie ik nergens die van umarex meer weet iemand of de specna arms of de Jing-Gong G36 goed zijn of weten jullie een andere? ik hoor graag jullie advies :D

groet Hessel;)

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
Ik dacht precies hetzelfde.
Dan heb je een goed merk, en ik heb een keer met een standaard G33 geschoten van iemand anders en was best onder de indruk van hoe dat ding schoot.
Als je budget het toelaat is dit denk ik best interessant.
Maar verdiep je voor de zekerheid even in de reviews.

• Leuk
Waarderingen: M14shooter en victor
Ik dacht precies hetzelfde.
Dan heb je een goed merk, en ik heb een keer met een standaard G33 geschoten van iemand anders en was best onder de indruk van hoe dat ding schoot.
Als je budget het toelaat is dit denk ik best interessant.
Maar verdiep je voor de zekerheid even in de reviews.
Ik heb er zelf ook een ics g33 die ik als back-up gebruik met een flathub er in hoef je er maar weinig aan te doen.
Z7Y8ue5.jpg

• Leuk
Waarderingen: victor
Jaaa maar vind het model niet zo mooi van de g 33 :oops: wil echt het g36 model:p

Hoe handig ben jij met het los halen van replicas?
Als je handig bent en wel durft te sleutelen kan je een JG overwegen.
Ik heb zelf de JG G36 met M4 magazijnen en kolf, maar dat ding is echt een bitch om aan te sleutelen.

Is tweedehands anders niks?
Ik heb ook een G36 in de collectie en volgens mij is het een Umarex (weet het niet helemaal zeker, dat zou ik moeten nakijken).

Is tweedehands anders niks?
Ik heb ook een G36 in de collectie en volgens mij is het een Umarex (weet het niet helemaal zeker, dat zou ik moeten nakijken).
Kan wel als je foto hebt en hoe goed hij er uitziet enzo;)