Geïnteresseerd in Airsoft

Somentus

Active Member
22 okt 2015
42
15
Trophies
5
Hallo allemaal!

Mijn naam is Rik, ik ben 20 jaar en studeer op het moment Software Engineering aan de Hanzehogeschool Groningen. Sinds een studiegenoot drie weken terug een enthousiaste presentatie over Airsoft heeft gegeven ben ik zeer geïnteresseerd geraakt in de sport. Ik heb een hoop video's op YouTube gezien en probeer mezelf zoveel mogelijk te informeren over hoe de sport werkt en wat er allemaal bij komt kijken aan uitrustig en dergelijken.

Ik heb een aantal vrienden ook erg enthousiast gemaakt en we willen misschien binnenkort een keertje een introductiedag proberen. Ik weet niet wanneer de eerstvolgende is, en hoeveel plaatsen er daar beschikbaar zijn, maar ik hoop dat wij, in totaal 5 personen, ons daarvoor kunnen inschrijven!

Mochten jullie vragen hebben, schiet vooral!

Groetjes,

Rik

Welkom op het forum. Voor de eerst volgende introdag moet je de agenda in de gaten houden. Daar komt het meestal op te staan en natuurlijk hier op het forum. Tot snel

Ik zal de agenda zeker in de gaten houden, ik had er al eerder naar gekeken maar helaas stond er geen introdag op :(

Hopelijk tot gauw op een event :D

Hey en welkom hier, Volgens mij heeft  Groningen een airsoftteam. Misschien willen zij je wel op sleeptouw nemen?  Ook handig als je eens een replica wilt proberen/lenen. Succes.

Hey welkom,

Net zoals jij zit ik ook op de hanze en op dezelfde opleiding. Sinds een tijd ben ik ook er geintresseerd in airsoft. Eigenlijk zit ik samen met een kameraad wel een beetje is een soort gelijke situatie als jij. Nou als ik je niet op school tegen kom dan zou ik zeggen tot snel op een introductie of misschien wel een skirm. 

mvg.

Henderikus Harms 

Ha Rik! 

Welkom :D Leuk dat jullie met zon groep mee willen doen aan een intro dag. Er zijn ook steeds meer locaties die huurkits hebben. Daar kan je dus ook op eigen gelegenheid naar toe om de sport te ervaren. 3Division (Daarle) zal vanuit Groningen het dichst in de buurt zitten gok ik. Of ze moeten bij Gasselte inmiddels huurkits hebben maar dat weet ik niet zeker.