Beste techers.
Laatst heb ik een nieuwe replica gekocht. Deze functioneerde thuis prima, chrono rond de 1.2, schoot netjes kwa range.
Probleem: Eerste keer fielden .3 joule en hopup die infrequent werkte.
Gedachte: iets met de hopup.
Handeling: Uit elkaar gehaald, lekte een beetje, bucking afgedicht met teflon tape.
Hopup unit uit elkaar gehaald, alles gecontroleerd, en hergemonteerd.
Resultaat: .4 of .5 joule en goed werkende hopup.
Gedachte: Lage Joule deed vermoeden dat er iets met het cilinder gedeelte was.
Handeling: Gearbox open en cilinder behuizing en toebehoren checken
Wat vond ik:
Deze kleur plastic is van dezelfde kleur als de cilinder, en tapet onderdelen en het plastic stukje op de sector gear, wat met de tapet plate interact. Toch lijkt er niets stuk te zijn of afgebroken, met mijn beperkte kennis
Handeling: Plastic verwijderd, paar shims waren uit de gearbox gevallen bij het optillen, gears opnieuw geshimmed.
Probleem: Alle gears draaien bij het afvuren, maar de cilinder word niet naar achter getrokken, en de sector gear vreet in de eerste / grote tand van de cilinder.
Cilinder kan vrij bewegen in de behuizing en dit lijkt allemaal te kloppen.
Je zou denken aangezien de replica eerst functioneerde, dat de gearbox en de motor met de veer moeten kunnen werken.
Enige input over waarom de sector gear de cilinder niet meer aan kan trekken words gewaardeerd.
Replica:
King arms 9mm pdw shorty
Volledig stock
Of er van iets specifieks foto's moeten komen laat het even weten, maak ik die.
Alvast bedankt.
Laatst heb ik een nieuwe replica gekocht. Deze functioneerde thuis prima, chrono rond de 1.2, schoot netjes kwa range.
Probleem: Eerste keer fielden .3 joule en hopup die infrequent werkte.
Gedachte: iets met de hopup.
Handeling: Uit elkaar gehaald, lekte een beetje, bucking afgedicht met teflon tape.
Hopup unit uit elkaar gehaald, alles gecontroleerd, en hergemonteerd.
Resultaat: .4 of .5 joule en goed werkende hopup.
Gedachte: Lage Joule deed vermoeden dat er iets met het cilinder gedeelte was.
Handeling: Gearbox open en cilinder behuizing en toebehoren checken
Wat vond ik:

Deze kleur plastic is van dezelfde kleur als de cilinder, en tapet onderdelen en het plastic stukje op de sector gear, wat met de tapet plate interact. Toch lijkt er niets stuk te zijn of afgebroken, met mijn beperkte kennis
Handeling: Plastic verwijderd, paar shims waren uit de gearbox gevallen bij het optillen, gears opnieuw geshimmed.
Probleem: Alle gears draaien bij het afvuren, maar de cilinder word niet naar achter getrokken, en de sector gear vreet in de eerste / grote tand van de cilinder.
Cilinder kan vrij bewegen in de behuizing en dit lijkt allemaal te kloppen.
Je zou denken aangezien de replica eerst functioneerde, dat de gearbox en de motor met de veer moeten kunnen werken.
Enige input over waarom de sector gear de cilinder niet meer aan kan trekken words gewaardeerd.
Replica:
King arms 9mm pdw shorty
Volledig stock
Of er van iets specifieks foto's moeten komen laat het even weten, maak ik die.
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt: