Missende tand is voor AOE correctie, maar een goede AOE correctie heeft meer nodig dan dat. We wachten af of de dikkere/langere veer de culprit was.
Ik laat het jullie allen snel weten.. hier de veer alvast duidelijker.en als dat werkt met de oude veer en de nieuwe piston, nieuwe cilinder et cetera.
Ik volg dit topic omdat ik het interessant vind wat er zoal speelt en hoe het e.e.a. op te lossen is.
Maar ik zie op de foto's een spring guide met op de helft van de shaft de bearing (voornamelijk gebruikt in dsg builds).
Kan het niet zijn dat deze de veer nog extra compact maakt aan het einde van zijn stroke?
Just my 2 cents ;p
Ik doelde eigenlijk op de spring guide op deze foto.
Ik snap goed wat je bedoeld inderdaad! Fijn dat je mee denkt ook. Zie helaas geen mogelijkheid om vanavond nog er aan te klussen. Dus moet nog even bij speculeren blijvenIk volg dit topic omdat ik het interessant vind wat er zoal speelt en hoe het e.e.a. op te lossen is.
Maar ik zie op de foto's een spring guide met op de helft van de shaft de bearing (voornamelijk gebruikt in dsg builds).
Kan het niet zijn dat deze de veer nog extra compact maakt aan het einde van zijn stroke?
Just my 2 cents ;p
Ik snap goed wat je bedoeld inderdaad! Fijn dat je mee denkt ook. Zie helaas geen mogelijkheid om vanavond nog er aan te klussen. Dus moet nog even bij speculeren blijven
Oke, toch niet kunnen laten en ga jullie overspoelen met nieuwe info.*Grabs popcorn*
Als je de 3 gears er in hebt zonder piston en motor, en je geeft de sector gear een zwengel dan zou die ongeveer 2 rotaties maken (give or take)
Dit is niet waar though, ze moeten vrij kunnen draaien, maar niet een specifiek aantal rotaties. Met bijvoorbeeld hele goede ball bearings kan je misschien wel 5 rotaties hebben, dan zijn ze niet opeens niet correct geshimmed.
Bij je oude piston mist er een hap. Heb dit nog nooit gezien. Kan het zijn dat hij die hap nodig heeft om nergens tegenaan te lopen?
Hier zie je toch het verschil in ervaring.
Mijn kennis is nog beperkt
Ik heb het ergens mee gekregen in één van de vele shim tutorials.
( Kan helaas geen linkje vinden)
Thanx voor je feedback!