Gegroet ACN'ers

cazure

Member
28 aug 2015
5
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Hero, ben 19 jaar en kom uit Culemborg. Ben op het moment student in Den Bosch.

Sinds kort ben ik weer helemaal bezig met airsoft. Ik wou eigenlijk 4 jaar geleden al airsoften, maar het was toen nog niet mogelijk in Nederland. Plus het feit dat ik toen te jong was en ook helemaal geen geld had voor de sport. Nu zijn we 4 jaar verder en ga ik het gewoon oppakken. Op het moment ben ik mezelf al helemaal gek aan het maken met het bekijken van filmpjes op youtube en het kijken naar welke camo en gear ik in mijn ultimate setup zou willen hebben. 

Binnenkort op 6 september m'n eerste skirm bij Balls & Arrows met een huurkit. Om te kijken of het echt wat is voor mezelf. Daarna waarschijnlijk nog een keer spelen om te kijken of het de 2e keer net zo leuk is (of nog leuker). Ik verheug me er enorm op, ben echt als een 7 jarig kind de dagen aan het aftellen tot dat ik op dat veld sta. 

Ik hoop dat ik in de nabije toekomst een keert met ACN kan mee skirmen!!

Hallo @cazure, en welkom op dit prachtige forum.

Na 4 jaar wachten kan je dan eindelijk beginnen met deze heerlijke sport.

Slim dat je eerst een keer met een huurkit start. Hoop dat je in de sport zal blijven hangen.

Wel al een bepaalde replica en gear op het oog?

Misschien tot ooit op het veld.

@manderspaul, ik ben al druk wezen rondkijken op internet, maar werd hierdoor al een beetje overspoelt met merken, prijzen, tegensprekende review, enz. Maar ik weet wel dat mijn budget <€200 is. 

Ik heb mijn huidige aandacht laten vallen op twee AA's. 

G36C / G36C-2 , de 2e heeft een leuk adjustable stock en ik zie ook dat die een M4 magazijn heeft. Wat weer makkelijker te verkrijgen is dan die van de standaard G36C. 

Of het wordt deze AK-47 , ik had namelijk gehoord dat G&G geen slecht merk is/was. 

Voor kleding was ik deze broek, trui/shirt, jack en hoed tegengekomen. Ik ben ook een pietje precies als het op deze dingen aankomt. Dus het moet wel allemaal matchen. 

Voor tactical vest ben ik nog een beetje opzoek. Ik ben er ook nog niet uit wat ik qua watervoorziening mee wil nemen. 

Maar dit is de huidige progressie.

Leuk om te zien dat je daar al mee bezig bent,

Wat betreft pietje precies qua gear.. Ik snap je volkomen. Ik heb zelf een wwII uniform en ben daar ook behoorlijk perfectionistisch in

hey welkom,

als mijn spul binnen is voor 6 sept zal je mij ook zeker zien bij balls and arrows.

word wel leuk met zn 2e ikzelf ben ook beginner

Hoi cazure welkom op het forum. Zelf heb een G36c van h&k moet zeggen erg tevreden ook over het bereik heeft zelfs diverse val partijen overleeft kan manderspaul beamen en hij doet het nog steeds. Wel moet ik zeggen dat het m'n back-up replica is geworden. Verder succes de 6 september en misschien tot ooit

Heeft zelfs een heel heftige valpartij overleefd 

ach ja we vallen allemaal wel eens, ikzelf bij bunker hill afgelopen keer.

Die G36C met M4 mag en stock heb ik (wij) ook, als back up replica. Dat ding schiet als een tierelier en draait goed. Balls en arrows gebruikt de JG G36 (niet M4) ook als huurkits en die zijn er volgens mij ook wel happy mee.

Enige puntje is dat bij ons binnen een paar skirms de trigger contacten naar de mallemoeren waren (lipo's dus niet aan te raden ;)     ). Maar deze hebben we zelf gefixt.

Ontzettend bedankt voor alle reacties! Erg leuk om een enthousiast forum als dit mee te maken. We gaan het zondag meemaken. 

@drijfhuis, laat me maar even weten als je er bent!

Hoi @cazure

welkom op dit gezellige en leuke forum

wat een heerlyk gevoel om na al die jaren van wachten te kunnen en morgen skirmen

ikzelf heb een G36C,en ben erg happy net deze replica,daarnaast heb ik nog een Aug a,en MP5,hier ook onwys bly mee,en nog wat side-arms

zondag 6 september kan je my vinden by B&A,

niet met het ACN,maar met een groepje uit Den Helder,wel met de patch,vest en pet van het ACN,want dat in myn club waar ik trots op ben,

ik hoop je dan te spreken,en hoop dat je dan by onze groep zit,

En het is erg leuk skirmen daar,erg leuk veld 

@cazure hey, 6 sept ben ik er bij ik zal je ff een pb sturen!

challas!