Gegroet Airsofters

Dutchvader

Active Member
18 jun 2017
37
39
Trophies
4
Ik ben Dutchvader (Maarten), 56 jaar uit het mooie Twente.

Ben druk bezig mij te oriënteren op deze mooie sport.
Zo veel mogelijk info inhaleren :)

Ik zag al wel dat vlakbij Bunker Hill zit dus dat komt weer mooi uit :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en WillemRT
Welkom hier!! Hoe ben je bij airsoft terecht gekomen? En al ervaring of moet je ontmaagding nog komen??
 
Welkom hier!! Hoe ben je bij airsoft terecht gekomen? En al ervaring of moet je ontmaagding nog komen??
Ben hier gekomen door YouTube.

Ervaring heb ik helaas nog niet.
Zoals gezegd druk aan het oriënteren.

Zou wel eens in gesprek willen met een airsofter uit de regio, persoonlijker en duidelijker dan YouTube of een forum (niet negatief bedoeld voor dit forum hoor :) )
 
Laatst bewerkt:
Welkom Dutchvader! Veel plezier in de sport. Voor vragen kun je op dit forum zeker goed terecht.
 
Ik zou zeggen; schrijf je eens in als introduce van een skirm... Daar kan een filmpje of gesprek niet tegen op. Tijdens zo'n skirm zijn er ook genoeg mensen die je willen helpen.
 
Ik zou zeggen; schrijf je eens in als introduce van een skirm... Daar kan een filmpje of gesprek niet tegen op. Tijdens zo'n skirm zijn er ook genoeg mensen die je willen helpen.

Wat hij zegt.. Toevallig zijn er komend weekend veel van de ACN forum leden bij Bunker Hill dus misschien kun je nog inschrijven als introducee. Misschien beetje kortdag maar wel een hele goede ervaring vind ik zelf. Daar heb ik ook m'n eerste skirm gedaan en sindsien heb ik honderden euro's neergelegd om m'n loadout te maken. En dat was 2,5 maand geleden :p

Dan kun je ook persoonlijk het gesprek aangaan met iemand.. altijd goed!
 
Welkom Dutchvader

Ik ben zelf ook nieuw en ben eind Mei voor het eerst gaan airsoften bij Bunker Hill als introducee.
Ik ben inmiddels al NABV lid en ik ben er aankomend weekend ook weer dus dat zegt genoeg ;)
 
Welkom Dutchsofter op dit fijne forum en deze toffe sport.
De ouwetjes doen het nog best maar een beetje trainen kan geen kwaad.
Ik betrap mijzelf erop dak steeds minder geneigd ben mijn sportschoenen aan te doen om een eindje te gaan joggen.
Je word dan al gauw zoek gelopen door het jongere spul op de velden.
 
  • Leuk
Waarderingen: WillemRT
Welkom Dutchsofter op dit fijne forum en deze toffe sport.
De ouwetjes doen het nog best maar een beetje trainen kan geen kwaad.
Ik betrap mijzelf erop dak steeds minder geneigd ben mijn sportschoenen aan te doen om een eindje te gaan joggen.
Je word dan al gauw zoek gelopen door het jongere spul op de velden.

ja training is wel nodig :(:D
 
  • Leuk
Waarderingen: WillemRT
Ik heb ook de conditie van een luiaard hoor liep ook met me tong op me knieën afgelopen Mei ;-)
En s avonds lag ik plat uitgeteld.
Ben een flinke roker dus help niet echt maar ga wel beetje trainen nu inderdaad nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en Dutchvader
Welkom Dutchvader,

Een tip, zorg voor goede schoenen als je gaat skirmen en goede oogbescherming. En probeer je portemonnee / bankrekening voorzichtig te vertellen dat je gaat airsoften ;)
 
Welkom!

Ik zou zeker adviseren om je aan te sluiten bij de mensen die naar bunkerhill gaan. Dat is lekker dichtbij en misschien is er zelfs wel iemand die je ook echt mee wilt nemen als introducee, word je direct echt meegenomen.
 
Gebeurt toch wel.
Airsofters lijken wel andere mensen dan doorsnee.
Veel opener en meer bereid om nieuwelingen in de sport wegwijs te maken.
Als je op BH volgend weekend de ACN delegatie opzoekt en verteld wie je bent en dat je nog vers in deze sport bent dan komt het helemaal goe.
 
Gebeurt toch wel.
Airsofters lijken wel andere mensen dan doorsnee.
Veel opener en meer bereid om nieuwelingen in de sport wegwijs te maken.
Als je op BH volgend weekend de ACN delegatie opzoekt en verteld wie je bent en dat je nog vers in deze sport bent dan komt het helemaal goe.

volgende week gaat helaas niet, maar de skirm eind juli zou ik inderdaad graag heengaan
 
Welkom op het forum!

Leuk dat je interesse hebt in deze sport. Bunker Hill is een leuke om te beginnen, goeie keuze! Als je tenminste gelijk gaat mee doen in plaats van alleen een praatje maken. Dat laatste gaat ook zeker lukken zoals Vladimir al zei. Sociale diertjes, de meeste dan ^_^
 
Welkom op dit mooie forum!! je zal veel leren hier en veel mooie projecten zien!