Gegroet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Timm
  • Startdatum Startdatum

Timm

New Member
4 sep 2015
1
0
Trophies
1
Gegroet mede airsoft liefhebbers, bij deze stel ik mij even voor.

Ik ben Tim, 23 jaar oud en woon in Arnhem. Ben net als vele hier al lang op internet aan het rondkijken en op een gegeven moment me gewoon maar aangemeld als NABV lid. Nu heb ik sinds een paar dagen mijn replica in huis en een plate carrier aangeschaft. Nog even een paar kleine dingen aanschaffen en dan ben ik klaar om te beginnen.

Ik had nog wel een vraag ik ben nog opzoek naar een batterij en lader maar ik weet niet goed welke ik moet hebben. Ik heb een King Arms Colt M4A1 met een mini tamiya connector. Iemand suggesties?

Ik zal waarschijnlijk de 27e gaan naar paintbalworld in Arnhem samen met 2 vrienden. Gaan er hier nog meer mensen naar toe?

See you on the battlefield!

Hey Tim! Welkom :D 

Wat voor soort accu gaat er in je M4? 

De 27e staat een aantal ACN leden op de markt in Lelystad. Maar in ieder geval veel plezier!! 

Welkom op het forum Tim.

Als je kan zeggen of je replica front of rear-wired is, of wat voor een type accu je hebt, dan kunnen we je beter helpen met je accu vraag.

Je kan voor een 7,4 lipo gaan maar zelf raad ik je 9,9v lifepo aan. Alleen is afhankelijk van de ruimte welke er in kan.
Verder is het handig om de tamylia te vervangen voor xt-60 connectoren als ook op je lader/batt.
Voor lader is er een hele goeie die bijna alle soorten aan kan. Weet de naam ff niet iets van b6 of bx maar die kunnen andere je wel geven.
Iig welkom en veel plezier in de airsoft wereld

Hij bedoelt de Imax B6 of B6AC  enigste vershil ingebouwde voeding, prima lader zelf heb ik de ImaxB6 Sky RC een echte geen fake die zijn de ok je kan op de Sky rc site  kijken of je lader wel echt is ;)  

schiet nu nog Lipo, 7,4 20c   bevalt mij prima