Gewitwel meldt zich

Gewitwel

Well-Known Member
23 mrt 2017
114
45
Trophies
10
Hallo allemaal,

Mijn naam is Tom, ik ben 35 jaar oud, kom uit Eindhoven en probeer weer meer te gaan airsoften.
Ik heb (nog) geen vaste groep om mee te spelen en dat was voor mij tot nu toe een van de redenen om niet heel veel te spelen.

Ik heb een WE High capa 5.1 als sidearm en een ICS CXP-16 L S1 als nieuwe main.

Mocht je meer willen weten vraag maar raak

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum! ^^

Je zei dat je weer bent gaan spelen, heb je in het verleden geskirmd? En zo ja, op wat voor'n velden?

Welkom op het forum! ^^

Je zei dat je weer bent gaan spelen, heb je in het verleden geskirmd? En zo ja, op wat voor'n velden?

Mijn eerste skirms waren in 2012 bij de Chambers in Belgie, toen nog met huurkits, daarna heb ik mijn NABV aangevraagd en heb her en der wat losse skirms gedaan (Hulphond in Almere en een aantal indoors) toen heb ik een blessure opgelopen met fietsen en heb ik buiten wat schieten en dergelijke in de tuin of een vrijgezellenfeestje, eigenlijk 2 jaar stilgezeten. En nu wil ik weer actief worden...

Oke wel jammer van de blessure, maar goed dat je weer in actie wilt komen. Beetje bij beetje zou ik zeggen, en alvast veel plezier met komende skirms ;)

Ulicoten is een heel gaaf veld. Helaas nu net niet meer met Critical Hit als organisator erop, maar dat zal niet direct iets aan het veld veranderen.

Veel plezier!

Groet,
Peter

Ulicoten was cool, smaakte weer naar (veel) meer.

Nu alleen nog een keer mijn replica's weer goed aftellen (main miste range en hop up van mijn sidearm staat niet helemaal zoals het moet), en op naar de volgende.

• Leuk
Waarderingen: Jan