GFG AUG A1 para

Ik ga hem in de AUG proberen en hij zal naar alle waarschijnlijkheid niet hoger komen dan 340 fps.

Maar nogmaals,dat verschilt van apparaat tot apparaat.

Mijn M4 kan met een M95 355 fps doen maar diezelfde veer kan in bijv.een AUG zomaar over de limiet heen gaan,bijv.365 fps.

Die reddot die jij op het oog hebt heb ik op mijn M4 zitten en die bevalt mij uitstekend.

@vladimir ik ben toch nog aan het twijfelen over de aug of ik die met scope erop neem of met n rail

@vladimir ik ben toch nog aan het twijfelen over de aug of ik die met scope erop neem of met n rail

Ligt eraan, als je een beetje voor de "Standaard infanterist" idee gaat zou ik met de scope erop nemen. Maar als je meer voor een Special Forces look/functionaliteit wilt gaan zou ik er een nemen met RIS rail en er een EOTech/Aimpoint replica op gooien met mogelijk nog een 3X Flip to side magnifier. Ook is het wel handig om te bedenken dat als je veel in CQB zal gaan spelen zo'n scope toch niet echt handig is, lijkt mij. 

@RoelTheWorld ik ga wel voor n special forces maar de enige met ris rail is n jg of een KU905 de KU905 heeft n tan stock en dat vind ik niet zo mooi

Ik ben het met Roel eens.

Voor je standaard openvelden zal die intergraded scope prima zijn. Maar bij CQB word je zicht te veel afgesloten en mis je te veel van het spel. Dan zal ik deze er zeker afhalen.

Scopes zijn via china prima te betalen. Kan je beter overwegen om 2 lossen te halen, een reflex/ EO tech iets en een iets zoom scope. Deze naar eigen inzicht aan te passen en op verschillende velden  te gebruiken.

@RoelTheWorld ik ga wel voor n special forces maar de enige met ris rail is n jg of een KU905 de KU905 heeft n tan stock en dat vind ik niet zo mooi
Je kan hem altijd nog overspuiten. Maar als je je hierbij niet comfortabel voelt kan ik begrijpen dat het erg onhandig is.

Ik zie dat APS en ASG ook RIS AUG's maken. Weet alleen niet of deze ook binnen europa te verkrijgen zijn. Importeren uit de VS kan natuurlijk iets te prijzig uitvallen voor jouw voorkeur.

Vergeet niet dat alles onder de €250 beginners spul is. Dus ook de APS. Met zulke merken Is het een kwestie van geluk hebben. In airsoft termen gesproken 'hit or miss'. De ene gaat 15 skirms mee zonder problemen de ander kapt er binnen 1 magazijn mee.

De kwaliteit / eindcontrole van de duurdere replica's, geven gewoon meer zekerheid op een langer werkende replica. Dat betekent niet dat je daar geen pech mee kan krijgen.

Het is met airsoften niet anders dan de rest van het leven. Je krijgt wat je er voor betaald.

@Eviltwin-NL dat begrijp ik maar ik vind 500 tot 1000 euro als beginner wel veel :)

Mischien koop ik dan wel n zeer goede sniper voor high end de TM VSR-10 bijvoorbeeld

@Eviltwin-NL dat begrijp ik maar ik vind 500 tot 1000 euro als beginner wel veel :)

Mischien koop ik dan wel n zeer goede sniper voor high end de TM VSR-10 bijvoorbeeld

TM vsr-10 als high end replica