GG APR9

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rudy
  • Startdatum Startdatum

Rudy

Member
18 aug 2018
15
6
Trophies
4
Hallo beste forumleden,

Is er toevallig iemand die weet hoe en of je de handgard van een Apr9 kunt demonteren. Ik heb geprobeerd hem er af te halen .Maar ik kom er niet uit en op internet kan ik niets vinden. Ik wil er een grip opzetten. Dat lukt niet omdat de outer barrel in de weg zit. Er zitten twee twee schroeven aan de onderkant van de handgard. Die heb ik eruit gedraaid en er zit een duidelijke scheiding (naad) tussen de handgard en upper receiver. Maar hij blijf muurvast zitten. Misschien kan hij wel niet los? Ik wil niet te hard wrikken. Maar volgens mij kan hij er af. Maar ik weet niet hoe.

Laatst bewerkt:
The internet is your friend :D

Maar goed, de kern van de oplossing is dus, ook afgaande op wat er in de comments staat, zodra de boutjes eruit zijn, kan de handguard nog stevig vastgeklemd zitten. Dus zou het niet helemaal aanpakken zoals deze blijkbaar erg jonge vriend op het filmpje, want denk dat je zo wel wat beschadigingen in de hand werkt. Beetje wiebelen ermee of misschien zoeken naar een schroevendraaier zoeken die door de gaten in de handguard past en dan hammertje tik spelen.... be creative!:cool:

Het is gelukt! Helaas niet helemaal zonder iet wat krasjes en deukjes. Maar ook niet echt duidelijk zichtbaar. Nogmaals bedankt.

• Leuk
Waarderingen: Blade