Glock 17 GBB Steel Slide / Steel Mag laden met BB’s

Lonny

New Member
23 feb 2025
3
0
Zijn hier leden die in het bezit zijn van de Umarex Glock 17 GBB Steel Slide met Magazijn Umarex Glock 17 GBB?

Ik krijg met geen mogelijkheid de magazijnen geladen met BB’s! Heb er al twee speadloaders mee gebroken. Zelfs met de speedloader en adapter die erbij zat lukt het niet. Je kan drukken wat je wil er komt geen BB in, welke stand ik de speadloader er ook op zet! Behoorlijk balen met een magazijn dat 70 euro kost!! Wie o wie heeft de oplossing gevonden? Hartelijk dan en stay safe.

Lonny

Ik zat even te kijken wat hier mogelijk aan de hand zou kunnen zijn, aangezien ik geen ervaring heb met deze replica en GBB magazijnen.
Viel mij op dat deze specifieke Umarex magazijnen geen follower hebben aan de voorkant, waarmee je de veer met de hand naar beneden kan schuiven.

Ik kwam over deze specifieke replica dit filmpje tegen, waarbij het magazijn geladen worden met een speedloader en een adapter. Zou zou het dus moeten werken.

Als je dat dus niet lukt, om wat voor een reden dan ook, lijkt het mij logisch contact te leggen met de winkel van aankoop. Misschien kunnen zij je verder helpen.

Tip voor de volgende keer: voeg even linkjes toe naar de replica zelf, zoals ik gedaan heb. Umarex produceert heel veel soorten Glocks, dus ik moest ook even zoeken voordat ik je vraag precies begreep.

• Leuk
Waarderingen: Lonny
Ik zat even te kijken wat hier mogelijk aan de hand zou kunnen zijn, aangezien ik geen ervaring heb met deze replica en GBB magazijnen.
Viel mij op dat deze specifieke Umarex magazijnen geen follower hebben aan de voorkant, waarmee je de veer met de hand naar beneden kan schuiven.

Ik kwam over deze specifieke replica dit filmpje tegen, waarbij het magazijn geladen worden met een speedloader en een adapter. Zou zou het dus moeten werken.

Als je dat dus niet lukt, om wat voor een reden dan ook, lijkt het mij logisch contact te leggen met de winkel van aankoop. Misschien kunnen zij je verder helpen.

Tip voor de volgende keer: voeg even linkjes toe naar de replica zelf, zoals ik gedaan heb. Umarex produceert heel veel soorten Glocks, dus ik moest ook even zoeken voordat ik je vraag precies begreep.
Hartelijk dank voor de snelle reactie en inderdaad lastig zonder link naar het model. Bedankt voor de tip. Het filmpje had ik inderdaad ook gevonden maar ook onder die hoek is er geen BB in te krijgen. Ook niet in een tweede magazijn dat ik afzonderlijk heb aangeschaft. De winkel waar de glock 17 steel slide en magazijnen zijn gekocht weten van mijn probleem en gaan ook op zoek naar een oorzaak en oplossing. Ben echt heel benieuwd. Is niet de goedkoopste replica van de Glock 17 en stalen magazijnen dus moet toch gewoon werken. Nogmaals dank voor uw bericht.

Lonny

gaat dit om een gen 5 2 joule

Bijlagen

• Screenshot 2025-02-24 at 19-08-43 Glock 17 Gen5 gas.png
    Screenshot 2025-02-24 at 19-08-43 Glock 17 Gen5 gas.png
    291,6 KB · Weergaven: 16
ik heb deze replica (OEM GHK) ook. Het gaat inderdaad heel erg moeilijk in het begin. De adapter moet er echt precies goed opzitten anders gebeurd er niks en kan je blijven drukken wat je wil. De adapter moet je ook goed naar beneden drukken / kracht op de adapter houden.

Na een paar keer vullen moet het makkelijker gaan.