Glock 19

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ferdy
  • Startdatum Startdatum

Ferdy

Member
1 jul 2019
13
1
Trophies
2
hallo!

Ik kocht gister een glock 19, volgens de winkel nieuw nieuw binnen.
Maar het afstellen ervan begrijp ik niet helemaal.

Ik ben zelf ook nieuw nieuw betreft de replica’s.

Dus als iemand mij kan helpen?

Bijlagen

• 205C53FC-8976-4F5F-AD82-33A62D83D85D.jpeg
    205C53FC-8976-4F5F-AD82-33A62D83D85D.jpeg
    134,4 KB · Weergaven: 226
De VFC (umarex) G19X heeft een nieuwe manier om de hopup af te stellen, dit gaat via de voorkant (spring guide) met een inbussleutel.

Hoe dit werkt staat in de handleiding maar hier zie je het op video (vanaf 16:46 in de video):

In deze video is trouwens ook te zien hoe je de replica uit elkaar haalt etc.

Succes, je hebt een goede keuze gemaakt want dit is een prachtige replica met goede performance; ik stond er zelf van te kijken hoe strak deze schiet! :)

• Leuk
Waarderingen: Peter
De VFC (umarex) G19X heeft een nieuwe manier om de hopup af te stellen, dit gaat via de voorkant (spring guide) met een inbussleutel.

Oh my ...

Wat een vreselijk systeem! Innovatief ja, maar elke keer als je je replica wil onderhouden je hop up instelling weer opnieuw af te stellen...

Wel een apart keuze inderdaad, er is volgens mij ook niks mis met het 'standaard' hopup-systeem..
Maar goed, weer eens wat nieuws kan geen kwaad.

En daarbij; eerlijk is eerlijk: het is wel heel erg handig tijdens het afstellen!

Ik weet niet hoe iedereen 'onderhouden' doet, maar wanneer ik dat doe gaat alles altijd uit elkaar om het echt goed te doen. Ook de hop-up unit. Dus voor mij is het toch altijd opnieuw afstellen na 'onderhoud' :)

Wat is precies het probleem? Afstellen van de hop up of gewoon de manipulaties van de replica zelf?

Het afstellen van de hop up was het probleem.

Maar dat lukt inmiddels.
Het onderhoud zal mss tegenvallen, zonder dat ik stukken maak

Maar er zijn filmpjes zat hoe dit moet toch?

Wel een apart keuze inderdaad, er is volgens mij ook niks mis met het 'standaard' hopup-systeem..
Maar goed, weer eens wat nieuws kan geen kwaad.

En daarbij; eerlijk is eerlijk: het is wel heel erg handig tijdens het afstellen!

Ik weet niet hoe iedereen 'onderhouden' doet, maar wanneer ik dat doe gaat alles altijd uit elkaar om het echt goed te doen. Ook de hop-up unit. Dus voor mij is het toch altijd opnieuw afstellen na 'onderhoud' :)

De keuze was voor mij als newbie gewoon simpel, advies voor een beginnende. Dan zou dit wapen geschikt zijn.

*replica en in principe zijn de meeste dat eigenlijk wel, de TM of WE net zo en misschien nog wel beter omdat hier meer aftermarket support voor is. Desondanks is het gewoon een mooi ding.

De keuze was voor mij als newbie gewoon simpel

Ik bedoelde dat de keuze van de fabrikant voor dit type hopup een 'aparte keuze' is. Niet jouw keuze voor deze replica, want (zoals ik eerder al zei) dat is een goede keuze geweest :)