Goede replica voor weinig geld?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mika
  • Startdatum Startdatum
@ChaoSState bij airsoft-entrepot.fr hebben ze Meister Arms volgens mij in stock.

@ChaoSState, forcecore's zijn vaak uitverkocht klopt, echter de meister arms zijn meestal te koop bij airsoftentrepot. Klopt dat de cyma's nu goedkoper zijn, als ik OOIT nog een meister arms haal wil ik wel een keer een side by side doen :).

Als ik een aanvulling mag doen:

Een beginners airsoft apparaat wat ik veel tegen kom op internet en waar ik ook goede dingen over hoor is de G&G CM16 Raider L. Ik heb 2 keer een skirm meegedraaid en ik ben ze bij beide skirms tegengekomen, met positieve verhalen.

Q-TAC heeft hem. Wordt in meer winkels verkocht, ook in Nederland en buitenland.

Wordt standaard wel geleved zonder accu en lader. Komt helaas een beetje boven je budget uit, maar ik kan haast niet onder de €150,- komen.

@Kroeskoppie lader is geen probleem, ik heb al een goede daarvoor, maar er komen natuurlijk nog batterijen, magazijnen en alles bij. Verder is de Raider van plastic, en ik heb liever een metalen.

Ik denk dat een goede replica met de eisen die je er san stelt én waar je mee "door kan groeien" lastig te vinden is voor je budget.

Ik zou toch even door sparen. Zoals hier boven al genoemd: waar laat je de extra mags, je hebt ook nog ammo nodig (beetje goede is niet goedkoop), veiligheids bril al aangeschaft?
Zou zonde zijn als je straks je geld uitgeeft aan een replica die na 2 skirms niet meer bevalt. Airsoften is geen goedkope hobby..

Edit: even heel snel op taiwangun gezocht. Dit is de goedkoopste ak op de site incl batterij; http://www.taiwangun.com/en/electric/cm-522-cm?from=listing&campaign-id=19

Heb er zelf geen ervaring mee, maar veiligheids bril op ammo erbij kopen en je kan naar een skirm..

@bvdzeeuw een goede bril en een vest heb ik al. Het enige wat ik nog nodig heb zijn een replica, magazijnen, extra batterij en bb's. De rest heb ik al eerder gehaald, omdat ik dat ook zonder NABV pas kon kopen.

Wat een beetje mijn probleem is met die CM.522 is dat die helemaal plastic is. Ik ken mezelf inmiddels een beetje, en die ligt na hooguit twee skirms in tweeën, en dan heb ik er helemaal niets meer aan.

Ja dat moet je ook niet hebben natuurlijk. Dan zou ik zeggen nog even doorsparen!

Voor rond de 180 euro heb je dat wel en dan een metalen replica. Ik ga voor die Cyma AK 74U en dat is met extra mags en LiPo rond de 180 euro.
Als je de stock lader gebruikt en een extra NiMh koopt dan moet dat makkelijk lukken :3