goede sidearm

Olivier Duijvesteijn

Well-Known Member
7 jan 2019
315
36
Trophies
7
Ik ben op zoek naar een andere sidearm een waar ik nog veel aan zou kunnen doen maar ook een die vanaf dag 1 al goed mee komt.
liefste zwart en op gas
ik weet dat het heel persoonlijk is maar zie door het aanbod niet wat echt goed is en wat niet?
wat zijn dan de mogelijkheden?
 
TM hi capa 5.1 government model dan dus. Zwart en heerlijk ootb.
 
Novritsch ssp1 schijnt ook een leuke replica te zijn, zelf heb ik de BLE XAE (Ofzoiets) mooie goedkope pistol die het goed doet maar achteraf was ik liever voor een paar tientjes extra gegaan, zodat ik een fatsoenlijke pistol heb.
 
tm hicapa

tm g-17

asg cz-75 shadow voor een co-2 optie, erg goed

voor non blowback: tm mk-23, ook top te upgraden.

Dit zijn in mijn ogen de beste opties. goed uit de doos, prima upgradebaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olivier Duijvesteijn
Ik hou het kort:

TM high capa 5.1


Nothing more to be said.

Ik heb zelf een novritsch ssp1, kjw m9, we glock 18c en een colt 1911 anniversary ed.

Ik heb afgelopen zondag voor het eerst een TM hi capa in mijn handen gehand. in eerste instantie dacht ik " hmm, plastic overpriced ding. wel mooi. maarja plastic en zo duur" Tot ik hem gebruikte in een outdoor skirm bij assendelft.

gewoon out of the box schoot ik 60meter als een laser. Schoot een sniper af met dat ding. en even later een rennende target van rechts naar links op 20-30m afstand.

1 woord FANTASTISCH!!
hij is erg licht in de hand en schiet echt goed.

Dit met 0.28gr en de hopup niet afgesteld. gewoon straight out of the box
 
TM is enkel met gas waarschijnlijk?
Is spelen met CO2 niet beter als het warm weer is? Of ben ik verkeerd?
 
CO2 is vooral beter bij temperaturen lager dan 10 graden, of je moet 'sterker' gas gebruiken voor de winter.
 
TM is enkel met gas waarschijnlijk?
Is spelen met CO2 niet beter als het warm weer is? Of ben ik verkeerd?

Klopt. Er zijn wel andere merken welke CO2 magazijnen maken, en deze passen mogelijk ook op een TM, maar dit is absoluut een no-go.
Zal maar een paar magazijnen duren voordat je slede scheurt.