Goedemorgen!

Apmoek

Member
12 sep 2016
8
2
Trophies
2
Goedemorgen Heren/Dames,

Heb mij net ingeschreven voor de nieuwsbrief etc.
Om verder door te gaan met deze sport.

Vrienden en ik zijn een x'tje langs geweest bij HELL shooter en hebben dit als erg plezant ervaren.
En wouden graag een x mee met een normale skirm.
Aangezien het erg druk is voor introducé, zouden wij (een maat en ik) graag een x mee gaan om gewoon te kijken.
Zoals beschreven wordt na het aanmelden voor een introduce dag.

Voorstel rondje:

Ik ben Jeffrey van der Horst 21 jaar oud werkzaam in de auto onderdelen industrie.

Mijn maatje Tom Dokter is tevens 21 jaar oud, en studeert HBO in de techniek.

Bij voorbaat dank!

Ik snap het stukje over introducee en meekijken niet helemaal, maar kijken doen we niet aan, gewoon mee doen dan weet je veel beter naderhand of je de sport/hobby leuk vindt of juist niet.

• Leuk
Waarderingen: Apmoek
Ik wou mij/ons aanmelden, dan krijg je een soort foutmelding met daarin een verhaal.
Dat er zoveel aanmeldingen zijn dat ze stoppen met het organiseren van introducé dagen.
En dat wij zelf de agenda in de gaten moeten houden voor skirms en dan mee kunnen.
Maar dat als dit eventueel vol zat je dan gewoon kon kijken met een hesje?

uiteraard doen wij het liefste mee!!

Welkom op het forum! Je kan altijd wel een keer mee met iemand, en bij alle terreinen kan je jezelf aanmelden als introducé.
Dus zelfs als je helemaal alleen gaat kan je als niet-NABV lid ergens skirmen. Dit kan wel maximaal 6x per jaar, en als je dan vaker wilt skirmen moet je lid worden :)

• Leuk
Welkom!

Verstandig van jullie dat jullie eerst nog eens als introducé naar een open skirm gaan. Bij de meeste velden kun je je als introducé aanmelden waarbij je ook een huur replica krijgt.
Ik zag dat je in Nijkerk woont, dan is Balls&Arrows of VeluweAirsoft mooi dichtbij om een keer te kijken.Zelf trouwens nog nooit geweest.
Je zou ook hier op het forum kunnen kijken wanneer mensen in jouw buurt gaan airsoften. Dan kun je vragen of ze jou op sleeptouw willen nemen. Vaak hebben de mensen daar geen probleem mee.

• Leuk
Welkom op het forum! Je kan altijd wel een keer mee met iemand, en bij alle terreinen kan je jezelf aanmelden als introducé.
Dus zelfs als je helemaal alleen gaat kan je als niet-NABV lid ergens skirmen. Dit kan wel maximaal 6x per jaar, en als je dan vaker wilt skirmen moet je lid worden :)

Bedankt voor de reactie, hier kunnen wij wel wat mee!
Dat 6x per jaar was nieuw voor mij, maar dat is alleen maar goed nieuws.
Kunnen we het wat vaker uitproberen, om tot een goed besluit te komen!

Welkom!

Verstandig van jullie dat jullie eerst nog eens als introducé naar een open skirm gaan. Bij de meeste velden kun je je als introducé aanmelden waarbij je ook een huur replica krijgt.
Ik zag dat je in Nijkerk woont, dan is Balls&Arrows of VeluweAirsoft mooi dichtbij om een keer te kijken.Zelf trouwens nog nooit geweest.
Je zou ook hier op het forum kunnen kijken wanneer mensen in jouw buurt gaan airsoften. Dan kun je vragen of ze jou op sleeptouw willen nemen. Vaak hebben de mensen daar geen probleem mee.

Bedankt voor de reactie!
Ja klopt ik zag dit op ACN op de kaart met velden in de buurt.
Ik ga het forum zo even uit door spitten.

Welkom Apmoek!

Het is niet zo dat we geen introducé dagen organiseren, maar wat minder. We wilden er in het begin een aantal per jaar doen en dat hebben we nu terug geschroefd naar 2 per jaar. Omdat er zoals anderen al zeggen, steeds meer organisaties zijn met huurkits zodat je zelf de sport kan ervaren.

• Leuk
Waarderingen: Apmoek en Foodie88
Hallo Apmoek en welkom op het forum!

Ik zou je aanraden een skirm uit te kiezen waar je graag aan mee zou willen doen en dan even in het events forum te posten. Vaak kun je dan wel een 'buddy' (NABV lid) vinden die je mee op sleeptouw zou willen nemen. Ik neem zelf ook regelmatig maten mee om een keer te airsoften en heb inmiddels al 3 man aangestoken met het 'virus', haha!

Je zult zien dat airsofters hele relaxte mensen zijn: het is vaak nooit een probleem om even een replica van iemand anders te bekijken of er een rondje mee te spelen - als je het maar netjes vraagt, zegt eigenlijk niemand nee. Zo weet je vaak in je eerste of tweede skirm al wat je ligt, de keuze van de replica heeft behalve performance ook veel te maken met wat bij je lichaamsbouw, houding en stijl past. Dat is voor iedereen anders! Daarnaast is voor iedereen anders wat hij of zij mooi vindt. De één heeft liever een M4, de ander een AK, weer een ander een G36 of een AUG en noem maar op.

• Leuk
Waarderingen: Apmoek en ChaoSState
Welkom!

Balls & Arrows is inderdaad een mooi veld om te beginnen.
Genoeg mensen en ook mensen die je mee op sleeptouw nemen tijdens je eerste (of tweede) keer.
Vaak ook zat mensen van dit forum (forumleden, niet ACN leden) die aanwezig zijn maar dat kun je van te voren ook op het forum lezen.
Je kunt dan altijd aanhaken.

Veel plezier alvast!

• Leuk
Reuze bedankt voor de reacties stey en foodie88!
Jan bedankt voor het ophelderen.

Wij gaan binnenkort even kijk in Lelystad. (balls and arrows)
Als wij ons gewoon inschrijven voor het huren van een kit etc,moeten we dan alsnog aanklikken bij een NABV lid voordat we aan kunnen melden?

Of kunnen we gewoon starten d.m.v. inschrijven, afrekenen en dan gas erop?

Als je je bij B&A aanmeldt als introducé dan zorgen zij dat het bij de NABV goed zit. Je moet wel ff aangeven dat je een huurkit wilt.
Als je met iemand mee gaat waar je een replica van leent dan moet diegene je aanmelden als intro.

En dan inderdaad gas erop en knallen maar ^^

• Leuk
Als je je bij B&A aanmeldt als introducé dan zorgen zij dat het bij de NABV goed zit. Je moet wel ff aangeven dat je een huurkit wilt.
Als je met iemand mee gaat waar je een replica van leent dan moet diegene je aanmelden als intro.

En dan inderdaad gas erop en knallen maar ^^
Top wij gaan plannen, allemaal bedankt voor de support!
Ik laat nog wel weten wat de data worden.

• Leuk
Waarderingen: Foodie88 en ChaoSState
Mocht de geprikte datum nog niet bij Skirms staan, maak 'm dan gewoon even aan... zie je vanzelf of er nog iemand inhaakt en je mee sleurt ;)

• Leuk