Goedendag!

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hallo Iedereen!

Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Niels Hoffland ik ben sinds kort 18 jaar en kom uit Uden in Noord-Brabant. Ik ben al een hele tijd geïnteresseerd in Airsoft en ben nu eindelijk oud genoeg om te mogen starten. Ik heb daarom ook op mijn verjaardag mij aangemeld bij NABV en alles geregeld. Ik ben nu aan het wachten op mijn VOG enz.

Ik heb nog een paar andere hobby's waar ik ook tijd aan kwijt ben. Onder andere doe ik nog aan Zweefvliegen. Dit doe ik in Nistelrode en heb bijna mijn vlieg brevet. De bijgevoegde foto is gemaakt vanuit een ander zweefvliegtuig door een vriend van mij. Ik ben fan van Luchtvaart en hoop later ook hier meer mee te kunnen doen. Ik studeer momenteel Luchtvaart technicus op het ROC Tilburg. Maar daarna zou ik graag piloot willen worden.

Wat ik met airsoft graag wil doen is natuurlijk aan leuke skirms meedoen en nieuwe mensen te leren kennen. Verder hou ik altijd van dingen verzamelen en ik ben daarom van plan om mooie en bijzondere replica's te kopen en mooi te presenteren in een mooie vitrine kast.

Ik heb wel nog een aantal vragen over hoe dingen precies gaan. Bijvoorbeeld: Voor een Skirm kan ik mij daar voor aanmelden of kan ik gewoon komen? En hoe weet ik waar een groot event plaats vind. Want ik neem aan dat bij grote Skirms mensen zelfstandig daar naar toe komen.
Ook vraag ik mij wat dingen af over de wapens zelf. Hoe gaat dat het attachments? Waar moet ik op letten met de bevestiging methodes. Ik ben namelijk van plan een SA-V04 te kopen en daar een aantal modificaties op te zetten zoals: Red dot sight, flashlight, foregrip enz.
Over de magazijnen en BB's heb ik ook nog een vraag. Hoe weet ik welke magazijnen passen en welke maat BB's ik moet hebben. Ik heb al iets gezien met FPS maar ik ben er nog niet helemaal over uit.

Bedankt voor het warme welkom en ik hoop jullie te zien op mijn eerste skirms!
-Niels Hoffland,