Goedkope start tips nodig!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mika
  • Startdatum Startdatum
ChaoSState;18969 zei:
@Rebelattack op gunfire is alles al uitverkocht en heb ik me op de mailinglist gezet voor als het weer binnenkomt.
Maar ik moet eerst nog ff geld sparen, dus ik heb nog tijd. En online zijn de meningen ook weer verdeeld over E&L aangezien ze volgens mensen nogal overpriced zijn.

Je hebt mijn E&L gezien.. ik persoonlijk vindt ze het geld waard. LCT zeker ook. Het zijn inderdaad wel wat duurdere replica's, dat is zeker waar.

@ChaoSState, Ik vindt ze nou niet zo zeer overpriced, meeste m4's van goede merken zit je naar dezelfde prijs range te kijken 300-500. G&G, ICS, Krytac om maar wat namen te noemen vallen hier allemaal in. Een E&L is volledige stalen externals en goede kwaliteit houdt, ik weet noet wat voor plastic maar zal geen goedkope rommel zijn en dan nog interne onderdelen van een maker die ze normaal voor de japanse markt maakt. Daarnaast een LCT is net zo duur en er zijn ook nog duurdere merken zoals real sword, dus als je het mij vraagt zijn ze niet duur. Je hebt echter altijd mensen die dan weer prijs alleen vergelijken met cyma of dboys.

mijn startersreplica is een APS UAR 501 V2, was totaal zo'n 200 euro kwijt (accu + replica). heb er nog geen problemen mee gehad en het is wat anders dan weer een m4 :wink:

ben er aardig tevreden mee, ik zie alleen dat ze bijna nergens meer te verkrijgen zijn of uitverkocht of niet meer aangeboden...
als je er een vind voor een redelijke prijs kan ik hem aanbevelen, nu weet ik dat mensen verdeelde meningen hebben over APS, ik zelf heb daarintegen nog geen problemen ondervonden.

ps, neem een V2 en niet een versie 1, als deze ubverhaubt nog verkocht worden, de V2 heeft namelijk een paar kleine aanpassingen waardoor hij meer typen mags accepteerd en net even steviger is op bepaalde puntjes (volgens reviews, heb zelf geen v1).
je hebt alleen een verekte kleine batterij nodig bij de v2 :lol: , door de kleine ruimte in de stock (welke als je een beetje handig bent weer kan verleggen naar boven de barrel als in de v1, wat ik niet gedaan heb).

just my 2 cents though :smile:

Avarus Lux;18982 zei:
mijn startersreplica is een APS UAR 501 V2, was totaal zo'n 200 euro kwijt (accu + replica). heb er nog geen problemen mee gehad en het is wat anders dan weer een m4 :wink:

ben er aardig tevreden mee, ik zie alleen dat ze bijna nergens meer te verkrijgen zijn of uitverkocht of niet meer aangeboden...
als je er een vind voor een redelijke prijs kan ik hem aanbevelen, nu weet ik dat mensen verdeelde meningen hebben over APS, ik zelf heb daarintegen nog geen problemen ondervonden.

ps, neem een V2 en niet een versie 1, als deze ubverhaubt nog verkocht worden, de V2 heeft namelijk een paar kleine aanpassingen waardoor hij meer typen mags accepteerd en net even steviger is op bepaalde puntjes (volgens reviews, heb zelf geen v1).
je hebt alleen een verekte kleine batterij nodig bij de v2 :lol: , door de kleine ruimte in de stock (welke als je een beetje handig bent weer kan verleggen naar boven de barrel als in de v1, wat ik niet gedaan heb).

just my 2 cents though :smile:

Ja die ken ik wel werd een keer heel veel weg gegeven bij een mystery box van airsoftgi. In mijn ogen is het gewoon een bulky AUG, niet de meeste mooie in mijn ogen en als je een replica haalt wil je toch ook je ogen wat te kost geven, dan haal ik toch liever een Specna M4 of een Ak van E&L.

Rebelattack;18985 zei:
Ja die ken ik wel werd een keer heel veel weg gegeven bij een mystery box van airsoftgi. In mijn ogen is het gewoon een bulky AUG, niet de meeste mooie in mijn ogen en als je een replica haalt wil je toch ook je ogen wat te kost geven, dan haal ik toch liever een Specna M4 of een Ak van E&L.

het is een bulpup, net als de aug, that's it... bulky of niet, aug is sleeker en uar heeft iets industrieels...
tja, ik vind hem er veel beter uit zien dan een m4, m16, m14... al die M?? typen... smaken verschillen :tongue:

AK ziet er mooi uit ben ik het mee eens, hangt er alleen een beetje vanaf welke variant, dat wel.

Avarus Lux;18991 zei:
Rebelattack;18985 zei:

het is een bulpup, net als de aug, that's it... bulky of niet, aug is sleeker en uar heeft iets industrieels...
tja, ik vind hem er veel beter uit zien dan een m4, m16, m14... al die M?? typen... smaken verschillen :tongue:

AK ziet er mooi uit ben ik het mee eens, hangt er alleen een beetje vanaf welke variant, dat wel.

Mening verschillen, gelukkig wel anders was het maar een saaie wereld. Ik heb gewoon moeite mee dat het lijkt of hij net uit een Halo game komt en vindt het sleekere van de AUG dus mooier :). M4 is inderdaad saai maar voor een V2 gearbox en M4 hop up zijn nou eenmaal een hoop upgrade parts.