Gooiedag!!

Satudarah

New Member
31 jul 2016
1
0
Trophies
1
Hoi allemaal.
Mijn naam is bertus.
En zag staan op google hollandse airsofters en werd gelinkt naar deze site.
Dacht nou daar ga ik me dan aan melden.
Zelf geen NABV ga ik denk ik ook nooit krijgen. Vandaar dat ik veel belgie speel en duitsland.
35 jaar geboren te den haag en zo gek als een deur.
Vraag me niet waarom een deur gek zou moeten zijn maar is ooit verzonnen door een wouz denk ik.

Maar goed leuk om te zien dat het in nederland lekker begint aan te wakkeren in de airsoft.
Speel zelf met een Well MB01 Full upgraded met een stock barrel.
Heb 2 barrels liggen de 601 en 602 bijde 500mm lang.
Maar om 1 of andere reden schiet ie met de standaard barrel veel lekkerder.
Wil ooit kijken wat een orga gaat doen maar laat het voor nu nog even zo.

Heb ook TM vsr10 een modify mod maar me well maakt die 2 hellemaal gek..

Tjaa zo wat praat ik veel man pfff.
Nou als iemand nog wat van me wil weten wat me sterk lijkt :wink: joh gooi het er uit.

Groetjes mensen

Satudarah ,welkom Bertus,op (mss wel) het gezelligste forum van NL.
Satudarah van de motorclub???
En je maakt mij nieuwschierig; waarom denk je dat je geen NABV-lidmaatschap gaat krijgen?
Ben je een beetje stout geweest mss? ;)
En ik ben het honderd procent met je eens dat een deur gek is.
En een wouz ook trouwens.
Ik had de ASG versie van die Well van jou maar die heb ik 2 weken geleden de deur uit gedaan.
Het sniperen moet je liggen.
Maar na 3 jaar proberen en upgraden had ik het er wel mee gezien.
Doe mij maar AEG's. :p

null
@Vladimir Ja sniperen is indd niet voor iedereen weg gelegt. Heb 8 jaar geleden ook 1000x gedacht pff niks voor mij plus was vervelend om te zien op youtube hoe recht iedereen schiet en hoe krom het dan bij je zelf gaat haha maar naar een aantal upgrades gaat het vanzelf goed. Satudarah tjaa indd hoord dat bij me bijna heel de fam zit er bij en gaan we er voor door het vuur. Dat is trouwens niet de reden waarom ik denk ik geen NABV ga krijgen hoor.
Veel mensen horen satu en denken ja boefjes etc. Maar dat gevoel mag iedereen zelf bepalen haha.

Nee ben 9 jaar geleden eens gepakt met een wapen die dicht geboord was of dicht gelast of hoe je dat noemt. Konden in iedergeval alleen maar losseflodders in.
Verzamelde namelijk replica's en een kennis van me zij kijk dit is een leuk ding en dat vond ik ook.
Dus later op de avond in de auto gestapt biertje gedaan bij de club en echt waar 1 biertje..
En rond een uur of 02:00 naar huis helemaal vergeten dat die losseflodder nog achter op de achter bank lag.
Ik naar een BP even peukjes halen en redbull en hup weer naar huis. Rij ik zo een vuik in dus ik dacht nog ohh blaas controllen.
Nee hoor bellasting duane politie het hele justitie huis was leeg.
Ze waren bezig met een controlle voor boetes etc etc.
Maar goed moest uit stapen en niks aan de hand ze kijken in mijn auto en woor door 8 man op de grond gegooid en mee naar het buro.
Daar aan gekomen kwamen ze er later achter dat het wapen geen kwaat kon maar dat het valt onder wet wapens en menutie.
Ik wel uit gelegt hoe en wat maar toch een proces verbaal en heb uit eindelijk een boeten gekregen van 600 euro en vuurwapen gevaarlijk achter me naam staan.
Ik had indd nooit zo stom moeten zijn om het zo open en bloot in de auto te leggen maar niet het idee van oh link, want het was voor de verzamelling maar goed. Als nog dom maar door dat wel vuurwapen gevaarlijk terwijl ik dat niet was en ben.
Dus van veel mensen hoor ik dat je van die status nooit meer af komt dus denk dat belgie etc de eenige oplossing voor me is als ik wil blijven spelen haha.

Kan zijn dat ik veel typ foutjes heb maar zit op mn telefoon die soms zelf eigen zinnetjes maakt.

Maar goed pfff lang verhaal man haha.

Hey Bertus welkom op het forum.
Aangezien je geen nabv pas hebt ga ik er maar vanuit dat je je replica's netjes in het buitenland hebt opgeslagen ;-)

Zelf heb ik ook een Mb01 en ben hem nu aan het upgraden maar dat was ik 2 jaar geleden ook al hahaha dat word een 10jaren plan. Maar ben wel erg tevreden over de prestaties tot nu toe.

@Sander hij staat niet in het buitenland nee.. dat zou een beetje vervelend upgraden zijn plus nog eens heel duur kwa box verhuur.
Dat ding staat gewoon lekker bij vrienden van me waar ik veel me skirm en die wel een pas hebben.

En ja weet je de 1 doet gelijk zijn replica upgraden de ander in een aantal weken maanden jaaren.
Ik zelf wil wel iemand zijn die ver komt en dus als sniper behulpzaam is voor het team.
Dus upgrades zaten er bij mij al snel op en in.

Weet zelf nog niet echt wat het maximale is voor een airsoft sniper kwa meters die je kan behalen.
Weet wel dat ik op 60 70 meter iemand met gemak raak als de wind niet zo ruig is.
Dan schiet ik met green devils 0.3 BBs. Wil zelf ook eens de 0.4 eens proberen weet alleen nog niet welk merk dan goed daar voor is.. heb ook de valken 0.32 maar die heb ik nog niet echt uit getest.

Cylinder van AA (action army)
Piston guide Pdi
Piston AA
Pdi s3000 spring
AA hophup unit
AA metal trigger
Stock barrel volgens mij 6.08 500mm.
Heb wel een barrel ligen AA 6.01 maar hoor dat die leuk zijn voor vlakbij en niet voor ver af.
Dus heb die er maar niet in gedaan.
Heb wel op mijn barrel waar de hophup nobe drukt een extra rubbertje geplakt en daar dan me bucking overheen.
Zag op youtube dat dat beter was. Moet eerlijk zegen dat ik dat nog niet zeker weet.
Verder ja ben ik nog steeds aan het uitzoeken wat nou het beste is etc etc haha.

Mwahh,toch wel een klein beetje een boefje. :D
Ach,ik heb ook met justitie overhoop gelegen na een illegale bestelling voor de legalisering en dan kom je ook in de afdeling wapens en munitie.(oftewel bijzondere wetten)
Helaas voor die rechercheur die mijn zaak behandelde en mij graag aan de hoogste boom zag bungelen vond de rechter (na mijn verklaring) geen reden tot vervolging.
Pffffiew! o:)

Over sniper afstanden; vorig jaar bij Bunker Hill was er een belg die met zijn sniper de 100 meter aantikte.
En dat heb ik hem zien doen.
Maar dan heb je het wel over een sniper die waardevoller is per kilo dan goud.

Klein beetje mag hé ;)

Ik heb zelf een sniper, met bijna alles stock, op veer en pistonhead na, die een mooie 75-80 meter schiet. Zit nogal verschil in. Schiet dit moment met 0.30, dat is volgens mij wat aan de lichte kant, en ga denk ik 0.32 of 0.36 gebruiken. Eerst deze is op maken.

Hoi hoi welkom op acn :)

Ik zag je berichtje effe en je kan volgens mij wel voor je nabv gaan

Hier is waarom voor ernstig vergrijpen kunnen ze tot 8 jaar terug zien.

Minder ernstig is 4 jaar

Nu.valt dat stukje.wat je beschreven hebt daar niet onder want infeite heb je hem nooit kunnen gebruiken :)

En als ze bezwaar maken kan je het zo omver werpen als je afgelopen 8 jaar niet met justitie in aanmerking bent geweest :)