Greetings from Maple

Maple

Well-Known Member
5 okt 2016
47
24
Trophies
4
Hallo allemaal!
Kom me vandaag voorstellen:
Roepnaam: Maple.
Leeftijd: 29.
Geslacht: Man.
Info:
Ik ben in Canada geboren(vandaar mijn roepnaam), woon meer dan 20 jaar in Nederland(Noord-Holland).
In 2010 begonnen met paintball op een regelmatig basis, in 2014 gestopt met paintball van wegen kosten en tijdgebrek, begin dit jaar aantal keer mee geweest naar skirms, en heb besloten om NABV aan te vragen en te beginnen met een nieuwe spannende hobby.
Hobbys: Computers, Wetenschap, Technology, Koken & Games
Werk: Analist.
Talen: Engels(moedertaal), Nederlands, Japans.
Wapen: VFC HK416D10, NULPRO 1p Sling tan, 3x Hexmags midcap 120rd.
SklCa43.jpg

Bedankt dat je de tijd genomen hebt om mijn post te lezen en wie weet zien we elkaar op het veld!

• Leuk
Waarderingen: Blackwave en Max
Welkom Maple! Coole naam!

Veel plezier op het forum en wie weet tot op het veld!

Welkom op het forum.
Is Airsoft goedkoper dan paintball dan?
veel goedkoper
voor een dagje paintballen was ik altijd rond de 130-150 euro kwijt, doosje(2000) verfballen kost ongeveer 70 euro voor leden, en dan had je nog 30 euro dag kaart prijs en soms had je een 2de doos nodig. + paintball marker prijzen zijn vergelijkbaar met die van airsoft

dank je wel iedereen voor jullie warme welkom!
thank you all for your warm welcome!

Hoi maple welkom op het forum weet je al waar je ongeveer wilt spelen?

Groetjes

Chris

@chris93 als er wat in de buurt van amsterdam is wat binnen is ban ik altijd bereid om te spelen(als het een leuke veld is) ik ben er ook niet op tegen om een uurtje of 2 te rijden.

ben zoals het er nu uitziet van plan min. 1x per maand te spelen, en probeer 2x per maand

Welkom op het forum! Een aan te raden terrein is Balls & Arrows in Lelystad. Veel mensen van dit forum gaan er regelmatig heen ^^

Ha Maple! Toffe intro, thanks! Zoals anderen al zeiden, leuke naam ook ja!

Wat voor gear heb je naast je toffe replica?

@Jan ik heb momenteel tru-spec multicam broek, en onderweg vanuit america is een LBX 0300s Plate carrier, Ik gebruik een Dye i4 als facepro(had ik nog van paintball), en gebruik oude motorhandschoenen(zien er een beetje uit als mechanics)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom Maple.
RSL Assendelft is lekker dichtbij voor jou en nu ze bezig zijn met een nieuw en zeer groot indoor gebeuren in de buurt van Schiphol ben je voor de dagen dat het weer buiten spelen niet prettig maakt ook mooi gedekt.:cool:

• Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
gezien dat ik op schiphol werk zou dat ideaal zijn, maar weet nergens vanaf