Groen als gras!

Titan

New Member
29 jul 2014
1
0
Trophies
1
Hallo,
Ik ben Rutger, 38 jaar, een paar weken geleden kwam ik in aanraking met airsoft na een paar replica's gezien te hebben in België bij een paintball event. Ik wist nog niet hoe en wat en ben het gaan opzoeken op google en youtube. De interesse was er meteen. Afgelopen zaterdag was het zover, mijn NABV lidschap is een feit :-)
Volgende stap is het aanschaffen van een replica, momenteel heb ik van G&G de CM18 op het oog. Verder om de kosten te drukken heb ik mijn oude plunjebaal leeg getrokken die al 18 jaar niet meer open was geweest. Hier en daar nog wat bescherming en andere noodzakelijkheden kopen en ik kan naar mijn eerste skirm.
Mijn eerste skirm zal na mijn vakantie ergens in september worden.
Groeten,
Rutger

Welkom!

De Airsoft-virus verspreid zich heel snel en is zeer besmetbaar haha!

Scheelt je wel al wat geld aangezien je al wat spul hebt van vroeger. Even wassen en klaar!

G&G is een topmerk dus je hebt je research goed gedaan ;)

Hoi Mobius001,

Bedankt! Virus heb ik inderdaad goed te pakken, haha!

Groeten,
Rutger

Hi Rutger,
Welkom op dit forum en bij ACN en bij deze fantastische hobby!
Weet bijna zeker dat je het zodadelijk naar je zin zal hebben in het veld.Kijk in onze agenda waar we ergens zijn en ga gezellig mee.
Veel plezier!

Hallo michiel,

Bedankt! Ga ik zeker doen, al moet ik nog wel uitzoeken hoe er aangemeld kan worden voor een event (NABV/ACN agenda).

Groeten,
Rutger

Als je bij de evenement kijkt dan zie je meestal een linkje met "aanmelden" anders staat het wel op de site van de evenement.

Hi Titan! Welkom <3 
Tof dat je ook bent begonnen aan deze vette sport! Het aanmelden in onze agenda is overigens puur zodat wij van elkaar weten dat we naar hetzelfde event gaan. Je moet je dan dus ook nog aanmelden bij de organisatie. 

Hoi Jan,
Bedankt, is een stuk duidelijker hoe aan te melden voor mijn eerste event. Dat zal na mijn vakantie in september worden. Dan kan ik eens kijken wie, wat en hoe het er aan toe gaat!

<p style="font-family: Arial, Verdana; line-height: normal;">heb ik mijn oude plunjebaal leeg getrokken die al 18 jaar niet meer open was geweest. 
<p style="font-family: Arial, Verdana; line-height: normal;">

Daar had ik bij willen zijn :D Welkom kerel.
<p style="font-family: Arial, Verdana; line-height: normal; font-style: normal;">

<blockquote style="line-height: normal; font-family: Arial, Verdana;" rel="Titan">
<p style="line-height: normal; font-family: Arial, Verdana;">heb ik mijn oude plunjebaal leeg getrokken die al 18 jaar niet meer open was geweest. 
<p style="line-height: normal; font-family: Arial, Verdana;">

Daar had ik bij willen zijn :D Welkom kerel.

Bedankt, Het viel mee, heb het uitgehangen en mijn kloffie kan nu luchten tot september ;-)
<p style="line-height: normal; font-family: Arial, Verdana; font-style: normal;">

</blockquote>