Dankjewel beide!
Ik heb eerlijk gezegd nog geen knopen doorgehakt om het zo maar eventjes te zeggen; Heb wel al flink rond zitten kijken en me ook al redelijk goed ingelezen in van alles en nog wat. Heb het volgende eventjes in ieder geval al eventjes in een rijtje gezet voor mezelf;
SMGs spreken me niet echt aan, dus mijn replica wordt in ieder geval geen SMG. Persoonlijk hou ik ook niet echt van het Russische spul, dus bijvoorbeeld een AK of SVD zal het ook niet snel gaan worden. Wel ben ik redelijk fan van het NATO spul, dus bijvoorbeeld die nieuwe Colt C7/C8s van Defensie zijn wel nice, maar bijvoorbeeld een SCAR-H vind ik ook wel vet.
Ook had ik eventjes naar een sniper 'build' gekeken, voornamelijk omdat ik ook vaak in ARMA met een sniper rol(l). Het hele idee van stealth en precisie spreekt me wel aan, ben niet zo van het 'spray and pray' gebeuren. Was wel al heel wat artikels tegengekomen die duidelijk maakten dat een niet-verbouwde sniperredelijk nutteloos is tegen een fatsoenlijke AEG. Op zich ben ik niet tegen het idee van wat upgrades doen om een nette replica te krijgen, ondanks dat het redelijk wat kan gaan kosten. Als ik toch eventueel een sniper pak zat ik te denken aan een WE G17 GBB als sidearm, heb er redelijk wat goede dingen over gelezen.
Qua outfit zat ik te denken aan een redelijk oud en vertrouwd setje DPM met eventueel een viper hood o.i.d.
Als iemand nog wat tips heeft dan hoor ik dat graag!