Half nieuw

Cellie

Well-Known Member
30 aug 2017
56
24
Trophies
8
Goededag iedereen,

Mijn naam is Marcel en lange tijd geleden in contact gekomen met airsoft via een cadeaubon van mijn vriendin. Daarna ook wat mailcontact met @Jan gehad over de mooie hobby.
Zoals bij de meeste vrijwel meteen verslaafd geraakt en rustig aan de gear aan het verzamelen gegaan, eerst een aeg en toen de overstap naar hpa. Helaas door persoonlijke omstandigheden en een vervelende blessure is die overstap halverwege blijven hangen en heb ik anderhalf jaar niet kunnen airsoften maar wel lid gebleven van de nabv.
Gelukkig gaat het weer super en ga ik de hele mooie hobby weer oppakken, gelijk besloten om hier een accountje aan te maken.
Wie weet tot in het veld!

Grts Marcel

• Leuk
Waarderingen: Jan
welkom :) Wat voor gear heb je nu verder? Ben wel benieuwd :)

Hoihoi,

Ohja dat is misschien ook wel handig om te vertellen. Kom uit het pitoreske Oisterwijk, dit ligt bij Tilburg.
Speel met de camo multicam, geen high-end spul maar goed genoeg.
Replicas die ik bezit zijn, primair die dus half af is maar gaat deze maand nog klaar zijn, g&g cm16 r8L ombouw naar hpa en verkort(is altijd mn vaste aeg geweest) wil ik ook nog een paintjobje geven met de nodige dingetjes zoals sights etc. Mn backup is een jg hk416tan aeg met de nodige upgrades. Speel met midcaps en 0.28gr bbs

Typfoutje 0.25gr bbs haha.
Verdere gear, uhh sidearm is een 1911 replica, merk weet ik niet meer want die heb ik al even poeh zo 1 2 kan ik niet meer bedenken
Hoor het graag als iemand nog wat wilt weten. Toevallig meerdere airsofters uit deze regio?;)

Welkom! Wat fijn dat je je weer beter voelt en dat je lichamelijk weer fit bent om te airsoften!

Veel plezier en wellicht tot snel!

Welkom Marcel. Zijn hier beslist een aantal mensen uit Tilburg e.o.

Welkom. Zelf niet uit die regio, maar de mensen van dit forum zitten overal verspreid.

Welkom op het forum :)

Ik kom uit Tilburg, 2 skirms met huurkit gedaan en me nu aan het klaarmaken voor mijn eerste skirm met eigen gear, grote kans dat we elkaar wel eens tegen zullen komen dan :)

Kijk dat is mooi om te horen, mijn vaste airsoftmaat kan vaak helaas niet en is ook pas verhuisd dus fijn om te horen dat er genoeg mensen in de buurt gestationeerd zijn;) ik hoor het graag als er interesse is in een carpool en ga zeker de skirmagenda in de gaten houden en dan zal ik jullie zeker een keer ontmoeten! Dark forrest kwam ik regelmatig dus daar ga ik het binnenkort ook weer oppakken maar wil zeker nog naar andere velden.