Hallo Airsofters

FlyingViking

New Member
24 jun 2017
3
2
Trophies
2
Hallo, mijn naam is Nick. Ik ben 25 jaar en ik speel nu ongeveer 1 jaar airsoft.

Ik heb vandaag op Bunker Hill een aantal mensen van dit forum gesproken en het leek me leuk om de gedeelde meningen, ideeën en uiteraard skirms te volgen!

Ik speel elke maand sowieso op Bunker Hill en probeer daarnaast vaak nog 1 of 2 meerdere locaties in een tijd mee te pakken!

Ik speel op dit moment met een GSG 552 PK, ik ben hier zeer tevreden over! Ik ben er hier en daar nog wat dingen aan het op maken maar hij is zo goed als klaar.

Ik ga veel lezen en hoop ook af en toe eens wat te plaatsen zoals foto's en ervaringen, ik hoop jullie uiteraard ook een keer tegen te komen bij een skirm!

Groeten,

Nick (FlyingViking)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hallo, mijn naam is Nick. Ik ben 25 jaar en ik speel nu ongeveer 1 jaar airsoft.

Ik heb vandaag op Bunker Hill een aantal mensen van dit forum gesproken en het leek me leuk om de gedeelde meningen, ideeën en uiteraard skirms te volgen!

Ik speel elke maand sowieso op Bunker Hill en probeer daarnaast vaak nog 1 of 2 meerdere locaties in een tijd mee te pakken!

Ik speel op dit moment met een GSG 552 PK, ik ben hier zeer tevreden over! Ik ben er hier en daar nog wat dingen aan het op maken maar hij is zo goed als klaar.

Ik ga veel lezen en hoop ook af en toe eens wat te plaatsen zoals foto's en ervaringen, ik hoop jullie uiteraard ook een keer tegen te komen bij een skirm!

Groeten,

Nick (FlyingViking)
Welkom op het Forum.

Wellicht komen we elkaar in Juli tegen, dan hoop ik als introducee daar heen te kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: FlyingViking
Welkom op het forum!

Ben jij diegene die de Novritch Sniper had geleend gister? :O
 
Hallo flyingviking.

Bunker Hill is inderdaad een tof veld. Kom je ook wel is gasselte, of wat zuider Nederland/ belgie?
 
Hallo, mijn naam is Nick. Ik ben 25 jaar en ik speel nu ongeveer 1 jaar airsoft.

Ik heb vandaag op Bunker Hill een aantal mensen van dit forum gesproken en het leek me leuk om de gedeelde meningen, ideeën en uiteraard skirms te volgen!

Ik speel elke maand sowieso op Bunker Hill en probeer daarnaast vaak nog 1 of 2 meerdere locaties in een tijd mee te pakken!

Ik speel op dit moment met een GSG 552 PK, ik ben hier zeer tevreden over! Ik ben er hier en daar nog wat dingen aan het op maken maar hij is zo goed als klaar.

Ik ga veel lezen en hoop ook af en toe eens wat te plaatsen zoals foto's en ervaringen, ik hoop jullie uiteraard ook een keer tegen te komen bij een skirm!

Groeten,

Nick (FlyingViking)

Hey nick welkom!

Welke afstand haal je ongeveer met de mp5 als ik mag vragen ?

Een friend van mij zit naar iets soort gelijks te kijken maar is bang dat hij niet ver genoeg zou komen.