Hallo Airsofters

Triggerhappy

New Member
12 apr 2023
2
2
Trophies
1
Hallo allen, mijn naam is Alex (43) en heb mij aangemeld omdat ik mij in het wereldje van airsoften wil begeven.
Ik ben nog op ontdekkingsreis maar heb al wel wat ervaring met wapens.
Aantal jaren geleden gestopt na ongeveer 8 jaar met luchtbuksen te hebben geschoten, en zo af en toe was ik op de schietbaan met wat echte vuur apparaten.

Nu al een langere tijd niets meer gedaan en via een oud collega die al wel airsoft, hiermee in aanraking gekomen.
Ik ben mij momenteel over van alles aan het inlezen/filmpjes kijken, wat betreft de replicas en alles wat erom heen hangt.
Wat een boel info is er en je raakt al snel de weg kwijt eerlijk gezegd.
Ik ben wel iemand die graag zoveel mogelijk realisme zoekt, dus waarschijnlijk zal mijn eerste replica iets worden met blowback/terugslag systeem.
Ik zag dat er al meerdere AEG's op de markt zijn die dit enigzins simuleren. GBB's en HPA laat ik voor nu nog even links liggen.

Maar goed, meestal is de weg ernaar toe het leukst.
Momenteel is mijn VOG nog in aanvraag maar zodra dit rond is zal ik zeker snel ergens op een veld in NL/BE te vinden zijn hopelijk :)

Ik hoop dat dit een gezellig en leuk wereldje is en dat we samen kunnen genieten van de sport.

PS: Alle tips zijn welkom om mij verder (weg)wijs te maken.

Gr.

Alex
 
Laatst bewerkt:
Welkom medeleeftijds genoot aeg is prima om mee te beginnen. Er zijn indd aegs die recoilschock simuleren of ebb.