Hallo allemaal hankies update6-4-2015

Action Hank

Well-Known Member
23 aug 2014
45
12
Trophies
3
Mijn naam is Rick


30 jaar oud


Hobby's:


voetbal/fitness/hardlopen


Gamen(pc) vooral Battlefield 3/4 waar mijn nickname dan ook ActionHank is (leipeclan)


Jaren lang in de cartuning wereld gezeten maar dat was het niet meer voor mij..


Op zoek naar een nieuwe hobby


Na een paar keer met wat vrienden airsoft te hebben gespeeld indoor en outdoor ben ik zeker onder de indruk.


verschillende huur replica's gebruikt m16 m4 ak47 G36


maar laatst bij airsoftloods in rijkevorsel mocht ik even de FN f2000 van een van de werknemers vasthouden..


You love it or hate it dat snap ik maar im loving it!!  En na wat zoeken op internet schijnt hij ook nog aardig te schieten. Maar 500 euro zonder bat of wat dan ook..is dan ook best prijzig :-\


Ik heb alles nagelezen met betrekking tot de regels, ga dus ook achter de NABV pas aan, voor ik er aan ga denken een eigen replica aan te schaffen..


Nu ben ik dus nog op zoek naar een leuke enthousiaste groep om mee te kunnen spelen. En natuurlijk advies kunnen te vragen want tja ik ben gewoon een newbie haha 


gr  


 
 
Nadat 13 personen wel gekeken hebben maar niet gereageerd zeg ik; Welkom hier. En tja hobby's zijn duur. Wil je iets waar iedereen mee loopt kost het je ca 200,- ga je voor eigen smaak (wanneer die anders is dan waarmee meesten rondlopen) dan ben je al gauw duurder uit. Mijn l86lsw was ook nieuw rond 500,- dus ik vind het nette prijs als het voor kwaliteis merk is.
 
Welkom Rick, 
En veel plezier op het forum. 
Uit welke regio kom je ? 
groetjes,
TC
 
hier nog tips over waar ik mijn replica zou kunnen gaan kopen?
ik ben bij vnwetteren gaan kijken.. de f2000 is daar 460,- euro
wel goedkoper als de winkels die ik in NL heb gevonden die de G&G f2000 hebben, maar een aardig stuk rijden
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Welkom!

Kijk is bij gunfire, daar staat ie met scope voor 436 euro. </font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">http://gunfire.pl/product-eng-1152204736-FN-F2000-assault-rifle-replica-with-scope-tan.html
</font>
Wat je misschien ook kan doen is bij ehobbyasia kijken, daar staat ie voor 410 dollar (310 euro maar dan moet er nog wel verzendkosten en invoerkosten+btw erbij dus komt nog wel een euro of 100/110 erbij)
http://shop.ehobbyasia.com/gandg-g2010-hunter-aeg-tan.html#.U_tsafl_t8E 
 
Welkom op ons forum!
De F2000! Netjes ^_^ Frits (Garsoft) loopt daar ook wel eens mee rond. Best een tof ding inderdaad. 
 
Ik zou wel goed kijken welke je koopt want ik hoorde @Garmon over een probleem van de G&G waarvande semi/auto een probleem heeft wat bij vele personen al te kop op steekt. 
 
Oh echt!?heb er wel wat over gelezen idd maar dacht dat het een kinder ziekte was..maar nu nog steeds dus?
 
wat is eigenlijk de reden van de leden stop? willen jullie liever een kleinere club blijven of iets dergelijks?
 
Hi Action Hank, 
We zitten nu al op 36 leden. Van te voren hadden we een bepaald aantal leden in gedachte en daar zijn we eigenlijk al over heen gegaan haha! Het is inderdaad zodat we een team kunnen blijven en geen vereniging. Iets dat niet altijd even duidelijk is over ons. 
 
zo.....
ik heb mn eerste replica..
het is geworden de we raptor m4 katana.
later meer info
 
Welkom Action Hank op ons gezellige forum.Zo,een M4/M16 afgeleide dus.De VW-golf onder de replica's.Ik heb zelf een King Arms M4-A1 Carbine.Simpeler uitgevoerd dan jouw Raptor maar een absoluut probleemloos apparaat waar ik nu 2 jaar veel plezier van heb.Heb je al nagedacht over een side-arm?Of is je budget nu wat ontoereikend?Kijk dan ook eens op onze marktplaats rond,misschien kom je daar voor weinig iets interessants tegen.
 
nou.. ik heb ook een volledig multicam outfitje gescoord van tru spec
die hakte er ook wel even in.
en wat er allemaal nog even bij de replica kwam kijken...
oplader /lipo's/andere veer in de red cilinder/ sling/holo sight ga zo maar door..
dus ik doe het wel even zonder sidearm
maar voor de toekomst..ik vind de colt 1911 erg vet